۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۱۳۳۱۶۴
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی:

ماهیت پوچ و توخالی مدعیان حقوق بشر برای جهانیان برملا شده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس خبرگان رهبری با محکوم کردن نسل‌کشی مسلمانان میانمار و سکوت مدعیان حقوق بشر در این رابطه، گفت: متاسفانه حقوق بشر امروز ابزاری در دست آمریکا، برای توجیه کشتن مظلومان است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد  واعظ موسوي
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد واعظ موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به جنایات صورت گرفته در کشور میانمار و نسل‌‌کشی مسلمانان در این کشور، گفت: کشور میانمار اگرچه کشور کوچک و با جمعیت محدودی است، اما مسلمانان در این کشور از قرن‌ها قبل ساکن بودند.
وی ادامه داد: متاسفانه اخیرا استکبار جهانی به سرکردگی غرب و آمریکا توطئه‌هایی در این کشور طراحی کرده که منجر به نسل‌کشی مسلمانان در کشور میانمار شده است و حتی ما شاهد قتل عام دسته جمعی مسلمانان در این کشور هستیم.
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسلمانان بیدار جهان پاسخ محکمی به این توطئه دشمنان و استکبار جهان خواهند داد، تصریح کرد: دست‌های پیدا و پنهان صهیونیسم جهانی و آمریکا در مشکلاتی که برای مسلمانان در تمام جهان رخ می‌دهد مشهود است، اما مدعیان حقوق بشر و سازمان‌هایی که باید از حقوق ملت‌ها دفاع کنند در این زمینه سکوت کرده‌اند.
وی با بیان این که سکوت مدعیان حقوق‌بشر بهانه‌ای برای دولت میانمار  و قبایل تندروی این کشور شده تا به نسل‌کشی مسلمانان رغبت بیشتری پیدا کنند، خاطرنشان کرد: البته برای ملت ایران در طول بیش از سه دهه‌ای که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، پرده نفاق از چهره سازمان‌های بین‌الملل و مدعیان حقوق بشر برداشته شده است و مردم به رفتارهای دوگانه این سازمان‌ها پی برده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ موسوی با محکوم کردن رفتار دوگانه مدعیان حقوق بشر، اظهار داشت: متاسفانه سازمان‌های حقوق بشر به ابزاری در دستان آمریکا و صهیونیست ها تبدیل شده‌اند، البته ماهیت  پوچ و توخالی این نهادها برای مظلومان نیز به خوبی روشن شده است.
وی با ضروری دانستن وحدت مسلمانان، بیان داشت: دین اسلام به عنوان یک دین حیات بخش است که تمام جوامع بشری را به عنوان یک جامعه توحیدی می‌داند و در این راستا پیروان این دین باید تدبیری اتخاذ کنند و با اتحاد و همدلی خود توطئه‌های دشمنان و استکبار جهانی را خنثی سازند.
استاد حوزه علمیه قم افزود: باید سازمان یا تشکلی ایجاد شود تا در مواقع حساس به یاری مظلومان بشتابد و در مقابل ظالمان و استکبار جهانی بایستد./990/ت302/ج
ارسال نظرات