۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۳۳۱۸۷

کتاب معارف انقلاب در نجف ترجمه شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «معارف انقلاب» بیش از 400 فراز از دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در طول بیش از 20 سال گذشته در دیدارها، سخرانی‌ها و خطبه‌های نماز جمعه را در بر می‌گیرد.
معارف انقلاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «معارف انقلاب» شامل دیدگاه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظلّه‌العالی) درباره انقلاب اسلامی در سه جلد منتشر شده است.

 

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی، هنری و انتشارات بین المللی الهدی کتاب «معارف انقلاب» بیش از 400 فراز از دیدگاه‌های مقام معظم رهبری در طول بیش از 20 سال گذشته در دیدارها، سخرانی‌ها و خطبه‌های نماز جمعه را در  بر می‌گیرد.


برخی از بخشهای این کتاب به تحلیل دوران حاکمیت طاغوت و ویژگیهای آن دوران، مبارزات ملت ایران به رهبری امام عظیم الشأن و ویژگی‌های رهبری ایشان، اصول و محکمات، دستاوردها، آثار و برکات، ارکان و پیام‌های انقلاب، توطئه‌ی رنگارنگ دشمنان در به انحراف کشیدن و نابودی انقلاب و همچنین وظیفه مردم و نسلهای آینده در شناخت و پاسداری انقلاب اسلامی، اختصاص یافته است.

 

کتاب «معارف انقلاب» در قطع رقعی و شمارگان 3000 نسخه باهمکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عراق و توسط نمایندگی موسسه بین المللی الهدی در نجف اشرف ترجمه و در سه جلد منتشر شده است./916/د102/ع

ارسال نظرات