۲۲ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۱۳۵۳۴۱
به دلیل انتقاد از نظام قضایی؛

یکی از روحانیون شیعه بحرین از سخنرانی منع شد

خبرگزاری رسا ـ خطیب و امام جماعت مسجد علی بن حماد منطقه باربار بحرین به دلیل انتقاد از نظام قضایی آل خلیفه تا اطلاع ثانوی از سخنرانی منع شد.
سيد کامل هاشمي، امام جماعت مسجد علي بن حماد بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه الوسط نیوز، وزارت دادگستری آل خلیفه حکم ممنوعیت سخنرانی یکی از علمای شیعه این کشور به اتهام توهین به دادگستری این کشور را صادر کرد.
 
شیخ خالد بن علی آل خلیفه، وزیر دادگستری بحرین تاکید کرد که حجت الاسلام سید کامل هاشمی، امام و سخنران مسجد علی بن حماد منطقه باربار تا اطلاع ثانوی از سخنرانی در همه مساجد منع شده است و این امر به اطلاع اداره اوقاف جعفریه نیز رسیده است.
 
وی مدعی شد: سید کامل هاشمی در سخنانی به دادگستری و نظام قانونی توهین و بی احترامی کرده است و اگر اداره جعفریه ابلاغیه وزارت دادگستری در قبال وی را انجام ندهد با تدابیر قانونی وارد عمل می شویم.
 
وزیر دادگستری آل خلیفه بدون توجه به احکام مغرضانه و باطلی که دادگاه ها علیه انقلابیون بحرینی صادر کرده اند، اظهار داشت: احکام دادگاه هیچ گاه بر اساس وابستگی و یا مسائل سیاسی صادر نشده اند و همگان وظیفه دارند به قانون و احکامی که از سوی دادگاه صادر می شود، احترام بگذارند.
 
گفتنی است وزارت دادگستری آل خلیفه، سخنرانی علما و روحانیون شیعه در هفته های گذشته را کنترل کرده و به همه سخنرانی که سخنان ضد دولتی سر می دهند هشدار داده است که از تکرار چنین سخنانی خودداری ورزند./980/ب903/ک

ارسال نظرات