۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۳۶۰۴۳

پیکر نوجوان 16 ساله در بحرین تشییع شد/ الوفاق اسلامی 3 روز عزای عمومی اعلام کرد

خبرگزاری رسا ـ پیکر حسام الحداد 16 ساله که روز گذشته توسط نیروهای امنیتی آل خلیفه به شهادت رسید با حضور گسترده مردم در منطقه المحرق تشییع و خاک سپرده شد.
حسام الحداد نوجوان شهيد 16 ساله بحريني تشييع پيکر نوجوان 16 ساله در بحرين تشييع پيکر نوجوان 16 ساله در بحرين تشييع پيکر نوجوان 16 ساله در بحرين تشييع پيکر نوجوان 16 ساله در بحرين تشييع پيکر نوجوان 16 ساله در بحرين تشييع پيکر نوجوان 16 ساله در بحرين تشييع پيکر نوجوان 16 ساله در بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از سایت الوفاق اسلامی، پیکر نوجوان 16 ساله بحرینی، بعدازظهر امروز با حضور گسترده شهروندان بحرینی در منطقه المحرق تشییع و به خاک سپرده شد.

 

پیکر حسام الحداد که روز گذشته به دلیل مشارکت در راهپیمایی روز جهانی قدس از سوی مزدوران آل خلیفه به شهادت رسیده بود، عصر  امروز با شعارهای مقاومت طلبانه و تاکید تشییع کنندگان بر ادامه اعتراضات تا تحقق کامل خواسته هایشان به خاک سپرده شد.

 

اهالی منطقه المحرق که از این جنایت که در آستانه عید سعید فطر رخ داده است به شدت خشمگین بودند، این جنایت را لکه ننگ دیگری برای نظام فاسد آل خلیفه برشمردند.

 

تشییع کنندگان تاکید کردند که عیدی دیگری غیر از کشتار فرزندان ملت از نظام آل خلیفه انتظار نمی رود و به شهادت رسیدن علی الشیخ در روزهای گذشته و شهادت حسام الحداد در آستانه عید فطر دلیل روشنی بر بی ارزش دانستن حرمت این عید بزرگ از سوی نظام است.

 

نیروهای امنیتی آل خلیفه راه های منتهی به خیابانی که پیکر این نوجوان شهید در حال تشییع بود را بسته بودند و از حضور شهروندان در مراسم تشییع جلوگیری می کردند.

 

جمعیت الوفاق اسلامی، بزرگ ترین حزب معارض رژیم آل خلیفه به مناسبت به شهادت رسیدن حسام الحداد 16 ساله، 3 روز عزای عمومی اعلام کرد.

 

الوفاق با اشاره به این که نظام در آستانه همه اعیاد به کشتار کودکان روی می آورد از ملت بحرین خواست به سوگواری پرداخته و فضای اندوهناکی را در عید فطر در سراسر کشور برقرار کنند./980/ب902/ک

ارسال نظرات