۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۳۶۵۰۴

شماره 42 ندای طالبیه انتشار یافت

خبرگزاری رسا ـ چهل و دومین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه ویژه‎نامه خبری حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی منتشر شد.
نداي طالبيه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، ‎چهل و دومین شماره دو هفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.


تدوین زندگی نامه 159 شهید طلبه و روحانی آذربایجان شرقی، حضور روحانیان در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی، برگزاری نشست تخصصی مهدویت در تبریز، آغاز داوری آثار همایش حجاب؛ چالش و فرصت ها، بازدید جمعی از علما و روحانیان قم از مناطق زلزله زده اهر، دیدار گروه امدادرسانی سوئیسی با آیت الله شبستری و راه اندازی قرارگاه فرهنگی تبلیغی بسیج طلاب در ورزقان از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.


پیام تسلیت نماینده طلاب ارسباران به زلزله دیدگان منطقه، تشکیل کمیته برررسی آسیب زلزله به مدارس علمیه تبریز و اهر، برگزاری همایش ائمه جماعات مساجد تبریز،  برگزاری مجلس بزرگداشت شهدای دولت در تبریز و همچنین اخبار دیدارهای آیت‌الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب چهل ودومین شماره دوهفته‌نامه ندای طالبیه به شمار می‌رود.


بنابر این گزارش، «وقوع زلزله از نگاه قرآن» در ستون دیدگاه و «چگونه با امام زمان ارتباط داشته باشیم» گفتاری از آیت الله جوادی آملی در ستون اخلاق در حوزه این شماره از دوهفته‌نامه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.


همچنین یادداشتی با عنوان «عزم دولت و ملت در بازسازی مناطق زلزله زده» در صفحات پرونده چهل ودومین شماره ندای طالبیه چاپ شده است و در گزارشی حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی مورد توجه قرار گرفته است.


گفتنی است، دوهفته‌نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/ن602/ق

ارسال نظرات