۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۳۸۰۷۶

علمای اهل سنت انفجارهای تروریستی در عراق را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ مجمع علمای اهل سنت، عراق انفجارهای تروریستی در این کشور را به شدت محکوم کرده و نسبت به شعله ور شدن آتش فتنه هشدار دادند.
مجمع علماي اهل سنت عراق

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مجمع علمای اهل سنت عراق که ریاست آن را شیخ خالد عبدالوهاب الملا برعهده دارد در پیامی انفجارهای تروریستی امروز در برخی شهرهای این کشور را به شدت محکوم کرد.

 

در این پیام آمده است: سیاستمدارانی که خود را درگیر اختلافات کرده و جامعه عراق را در انفجار و ترور و پسرفت خدمات و مشکلات رها کرده اند بخش بزرگی از مسؤولیت این انفجارهای تروریستی را متحمل می شوند.

 

مجمع علمای اهل سنت افزود: این انفجارها پیام آور گسترش آتش فتنه در کشور هستند، فتنه ای که همه عراقی ها در آن خواهند سوخت و سیاستمداران به عنوان عوامل اصلی شعله ور شدن آن به شمار می آیند که البته آنان نیز از این آتش در امان نخواهند بود.

 

این مجمع تاکید کرد: سیاستمداران و مسؤولان باید از خواب غفلت بیدار شوند و پیش از آن که آتش همه کشور را فراگرفته و آنان را نیز در کام خود فرو خواهد برد به فکر خدمت به کشور و جلوگیری از شعله ور شدن آتش فتنه باشند.

 

گفتنی است شهروندان عراقی، امروز و روز گذشته روز خونینی را پشت سر گذاشتند و در انفجارهای تروریستی که در بغداد و تعدادی از شهرهای این کشور رخ داد 100تن کشته و بیش از 400 تن دیگری زخمی شدند./980/ب912/ک

 

 

ارسال نظرات