۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۱۳۸۰۷۸
خطیب جمعه نجف:

تروریست ها وحدت صف اسلامی را هدف قرار داده اند

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه نجف اشرف، انفجارهای تروریستی در عراق را محکوم کرد و اظهار داشت: تروریست ها وحدت صف اسلامی را هدف قرار داده اند.
سيد صدرالدين قبانچي خطيب جمعه نجف

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید صدرالدین قبانچی، خطیب جمعه نجف اشرف در پیامی انفجارهای تروریستی در کرکوک و شهرهای مختلف عراق که صدها کشته و زخمی در پی داشت را به شدت محکوم کرد.

 

در این پیام آمده است: با اندوه و تاسف فراوان شهادت جمعی از فرزندان ملت عراق که از سوی تروریسم و تعصب طایفه ای کورکوانه جان خود را از دست دادند را به جهان اسلام تسلیت عرض می کنم.

 

حجت الاسلام قبانچی افزود: این مصیبت را به خانواده های شهدا تعزیت می گویم و شدیدترین مراتب محکومیت خود را از فرهنگ کشتار مسلمانان که توسط تروریست ها و به نام اسلام مرتکب می شوند را اعلام می دارم.

 

خطیب جمعه نجف با اشاره به این که تروریست ها هیچ ارتباطی با اسلامی ندارند، تصریح کرد: تروریست ها درصدد قتل رحمت و انسانیت در دل مردم هستند و وحدت صف اسلامی را هدف قرار داده و می خواهند فتنه های مذهبی را به قطعا به سود دشمنان اسلام است را گسترش دهند.

 

وی اظهار داشت: از دستگاه های امنیتی می خواهم عوامل این جنایت را شناسایی و آنان را به سزای اعمال شنیعی که انجام داده اند، برسانند. همچنین دست های خود را برای شفای عاجل مجروحان این جنایت به سوی خداوند متعال دراز می کنیم./980/ب902/ک

ارسال نظرات