۳۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۱۳۹۳۹۸
رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‎وگو با رسا:

عرصه حیات را بر آمریکا تنگ خواهیم کرد

خبرگزاری رسا - رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشارہ به این که توھین به رسول اسلام(ص) اقدامی نا بخشودنی است تاکید کرد: عرصه حیات را بر آمریکا و دشمنان اسلام تنگ خواھیم کرد.
حجت الاسلام راجھ ناصر عباس جعفري


حجت الاسلام راجه ناصرعباس جعفری، رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، توھین به مقدسات اسلامی را یک اقدام ھدف دار و سازمان یافته و در استای برنامه ھای اسلام هراسی دانست. 


رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشارہ به این که می خواھیم جھان را از نتایج سنگین توھین به مقدسات اسلامی آگاہ کنیم بیان داشت: آمریکا، اسرائیل و دیگر قدرت ھای استکباری آگاہ باشند که توھین به پیامبراسلام(ص) اقدامی نابخشودنی است، و به به دلیل نمایش این فیلم عرصه حیات را بر آمریکا و ھم پیمانانش تنگ خواھیم کرد.
 

وی بابیان این که تظاھرات آخرین تلاش ما نخواهد بود بلکه اولین اقدام ماست ابزار داشت: اگر غرب از توطئه علیه اسلام و مسلمانان جھان دست برندارد، مسؤول پیامدھای آن خواھند بود.


حجت الاسلام راجه ناصر عباس جعفری با تجلیل از شھدای بیداری اسلامی و حریم رسالت با خانوادہ شھید علی رضا تقوی که در تظاھرات علیه آمریکا در کراچی پاکستان ھدف گلوله پلیس قرار گرفت ابراز ھمدردی کردہ و بیان داشت: در حقیقت سرکنسولگر آمریکا در پاکستان مسؤول جان این شھید بزرگوار است و  دولت  ھرچه زود تر عاملین این جنایت را محاکمه  کند.   

   
وی افزود: ما به زودی علیه جنایتکاران آمریکایی و ھمدستانشان دادخواستی تنظیم خواھیم کرد و دولت نیز موظف است در حمایت از حقوق شھروندی به درخواست ما رسیدگی کند.


رییس مجلس وحدت مسلمین پاکستان سرکوب تظاھرکنندگان را دلیل حمایت از آمریکا و اسرائیل جنایتکار دانست و گفت: قاتلین تظاھرکنندگان در حمایت از حریم پیامبر اسلام(ص) نیز ھمانند سازندگان فیلم توھین آمیز به حضرت محمد مصطفی(ص) در دادگاہ خداوند محاکمه خواھند شد. / 988/ب911/ک

 

ارسال نظرات