۰۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۳۹۹۳۷

درخواست سه کشور اروپایی برای اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران

خبرگزاری رسا ـ سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان در نامه‌ای به مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، خواستار تحمیل دور جدید تحریم‌ها علیه ایران شدند.
تحريم

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از اسرائیل نشنال نیوز، کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان رسما خواستار اعمال تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران به بهانه برنامه هسته ای تهران شده اند.

 

وزرای امور خارجه سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان هفته گذشته در نامه ای به «کاترین اشتون» مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، خواستار اقدامات سختگیرانه تر علیه ایران شده اند.

 

خبر درخواست این سه کشور اروپایی برای تحریم های جدید علیه ایران در شرایطی گزارش می شود که بر اساس این خبر، مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا قرار است روز پنج شنبه هفته جاری، نشستی را با حضورشش کشور انگلیس، فرانسه، آلمان، آمریکا، روسیه و چین که درصدد مذاکره برای رسیدن به یک راه حل در قبال ایران هستند، مدیریت کند.

 

اشتون هفته گذشته با دکتر «سعید جلیلی» مذاکره کننده ارشد هسته ای ایران در کنسولگری ایران در شهر «استانبول» ترکیه دیدار داشت؛ اشتون بعد از این مذاکرات بود که نشست خود با شرکای سازمان ملل در نیویورک در هفته جاری را تائید کرد./982/ب903/ک

ارسال نظرات