۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۴۱۱۶۵
در شماره چهارم زائر می‌خوانید؛

ضریحی برای راز و نیاز

خبرگزاری رسا ـ چهارمین شماره نشریه خبری و تحلیلی بعثه مقام معظم رهبری«زائر» از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت با هدف اطلاع رسانی به زائران ایرانی درباره مسائل و اخبار حج منتشر شد.
زائر4

به گزارش خبرگزاری رسا، در صفحه نخست چهارمین شماره نشریه«زائر» عناوینی همچون حاجی، از همسفران کناره نگیر! ضریحی برای راز ونیاز، بازارگردی؛ فرصتی که می‌رود، حسرتی که می‌ماند،‌ همیشه تلاش‌کرده ایم تسهیلات لازم برای جانبازان فراهم شود، به چشم می‌خورد.


براساس این گزارش، استکبار با اسلام مخالف است نه با شیعه یا سنی،  بازدید سرپرست حجاج ایرانی از دو هتل، اعلام ورود بیش از 314 هزار زائر به مدینه منوره، اعزام 450 پزشک‌کاروان در خدمت حاجیان و حاجی باید مراقب رفتارش باشد از دیگر عنوان‌های این نشریه است.


این گزارش حاکی است، درشهرنور باکاروان نور، ساده ترین شکل خواندن، نماز شب چیست؟، حج و انسان تشنه؛ حج برای خدا ، حج برای مردم، پاداش حج، حج و معنویت آن، گوارای وجودتان نیز در این نشریه آمده است.


چهارمین شماره «زائر» نشریه خبری و تحلیلی بعثه مقام معظم رهبری در دوازده صفحه منتشر شده که دارای بخش‌های مختلف است و بخشی از آن به اخبار جهان اسلام و رویدادهای داخلی کشورمان با هدف اطلاع زائران از آخرین تحولات ایران اسلامی منتشر شده است.


اطلاع رسانی از جدیدترین برنامه‌های فرهنگی و اجرایی بعثه و سازمان حج وزیارت از بخش‌های مهم این نشریه به شمار می‌آید.


گفتنی است، برای مشاهده نسخه الکترونیکی این نشریه می‌توانید اینجا کلیک کنید./917/د102/ن

ارسال نظرات