۱۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۴۱۹۰۹

دیدار تعدادی از ائمه جماعات مساجد چین از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی قم

خبرگزاری رسا – تعدادی از مبلغان مذهبی و ائمه جماعت مساجد چین از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در شهر قم بازدید کردند.
مرکز تحقيقات کامپيوتري علوم اسلامي نور

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سه تن از ائمه جماعت و اساتید مدارس مذهبی چین که برای گذراندن دوره آموزشی کوتاه مدت جامعه المصطفی در ایران حضور دارند از مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی قم نور بازدید کردند.

 

این گروه چینی با حضور در مرکز تحقیقاتی اسلامی نور از نزدیک با فعالیت های بخش های مختلف و نرم افزارهای تولیدی این مرکز آشنا شدند.

 

محسن مسچی، مدیر بخش بین الملل نور در دیدار با میهمانان چینی ضمن تشریح فعالیت های مرکز به بیان راهکارهایی پرداخت که این مرکز می تواند در جهت کمک به مسلمانان سایر کشورها ارائه کند.

 

وی موقعیت ممتاز شهر قم در جهان اسلام  و آماری از تولیدات نرم افزاری ارائه داد و اهداف آینده مرکز برای گسترش معارف اسلامی در حوزه نرم افزاری را تبیین کرد.

 

به گفته مدیر بین الملل نور، این مرکز در طول فعالیت 23 ساله خود بیش از 400 نرم افزار در حوزه اسلامی منتشر و سالانه در بیش از 40 نمایشگاه خارجی شرکت کرده است.

 

ائمه جماعت چین پس از این دیدار با حضور در اتاق کنفرانس معاونت بین الملل از طریق اسلایدهای مختلف با برنامه های تولیدی مرکز نور از جمله دانشنامه نبوی و جامع التفاسیر به طور مفصل آشنا شدند./990/ب901/د

ارسال نظرات