۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۴۴۵۹۷
یکی از علمای شیعه پاکستان :

مسلمانان به درستی سخنان امام خمینی درباره اسرائیل پی برده اند

خبرگزاری رسا - مسؤول دفتر مجلس وحدت مسلمین پاکستان در منطقه ایبت آباد از دوستی برخی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: مسلمانان به درستی سخنان امام خمینی (ره) پی برده اند.
حجت الاسلام جہان زيب علي جعفري


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جھان زیب علی جعفری، مسؤول دفتر مجلس وحدت مسلمین پاکستان در منطقه ایبت آباد در مسجد جامع این شهر، از تبدیل ماھیت بعضی از مدارس کشور پاکستان به مرکز تربیت نیروهای تروریستی به شدت انتقاد کرد.


وی با اشارہ به تاسیس آموزشگاہ و مرکز تربیت تروریسیم در بین کوھستان‎ھای منطقه ھنگو پاکستان، گفت: این مدارس توسط بعضی از کشور ھای اسلامی از جمله عربستان سعودی حمایت مالی می شوند.

 

حجت الاسلام جعفری افزود: تعدادی زیادی از این قبیل مدارس در سراسر پاکستان وجود دارند که دولت و دستگاہ‎ھای امنیتی پاکستان از این موضوع کاملا مطلع هستند. 


مسؤول دفتر مجلس وحدت مسلمین منطقه ایبت آباد پاکستان از ناتوانی دولت پاکستان در مھار تروریسیم در این کشور انتقاد کرد و اظھار داشت: دولت جمھوری اسلامی ایران در ھمسایگی کشور پاکستان، به خوبی از مھار تروریسیم برآمدہ است و این درس بزرگی برای کشور پاکستان شمار می رود.


وی بر حق ایران در دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای تاکید کرد و خاطر نشان ساخت: جمھوری اسلامی ایران حق استفادہ انرژی ھسته ای صلح آمیز را دارد و آمریکا و اسرائیل نمی توانند به بھانه بمب اتمی، ایران را از این حق مسلم محروم کنند. آمریکا و اسرائیل که خودشان دارای بمب اتمی و اسلحه کشتار جمعی هستند، اجازه ندارند دیگران را از فن آوری هسته ای دور سازند. 


حجت الاسلام جعفری با اشارہ به این که گروہ تروریستی طالبان و دیگر گروہ‎های افراطی در پاکستان توسط آمریکا و اسرائیل حمایت می شوند، تاکید کرد: دوست تلقی کردن آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط کشورهای اسلامی اشتباه بزرگی است و مسلمانان به درستی سخنان امام خمینی (ره) درباره رژیم صهیونیستی پی برده اند.


وی تحریم ھای اقتصادی ایران از سوی آمریکا و غرب را به شدت محکوم کرد و ادامه داد: این تحریم ھا به علت حمایت ایران از مستضعفین جھان خصوصا ملت فلسطین صورت می گیرد.


مسؤول دفتر مجلس وحدت مسلمین در ایبت آباد افزود: آمریکا و دولت ھای استکباری جھان از قدرت و محبوبیت ایران در منطقه ھراس دارند و لذا فشارھای پی درپی به ایران وارد می کند تا از قدرت و محبوبیتش بکاھند، منتھی کسی که خدا حافظ و نگھبان او است، ھیچ قدرتی نتواند او را نابود کند./988/ب901/د

ارسال نظرات