۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۴۴۷۸۶
نماینده مجلس انگلیس پیش بینی کرد؛

بحران اقتصادی اروپا مردم را به سوی افراط گری سوق خواهد داد

خبرگزاری رسا – یکی از نمایندگان مجلس انگلیس پیش بینی کرد که بحران اقتصادی یورو باعث ایجاد خشونت و تمایل مردم به سوی افراط گرایی خواهد شد.
اعتراضات انگليس

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، یکی از اعضای مهم سابق کابینه دولت محافظه کار انگلیس هشدار داد که بحران اقتصادی منطقه یورو ممکن است میلیون ها نفر در این قاره را به سمت افراط گرایی سوق داده و باعث ایجاد خشونت شود.  


لیام فاکس که از اعضای برجسته حزب محافظه کار انگلیس محسوب می شود، از انگلیس خواست ارتباط خود را با اتحادیه اروپا کمتر کند و پیش بینی کرد که اگر مشکلات اقتصادی اروپا حل نشود، خشم و خشونت تمامی کشورهای این اتحادیه را فراخواهد گرفت.


وزیر دفاع سابق انگلیس که در نروژ صحبت می کرد، گفت: شهروندان اروپا ممکن است به دلیل  آشوب در اتحادیه اروپا به سوی افراط گری بیشتر گرایش پیدا کنند.


فاکس افزود: ظهور حزب فنلاندی اصیل در فنلاند و سایر احزاب راست گرا در سراسر اروپا یک هشدار است که باید به آن توجه کرد. آشوب های اخیر در اروپا و مخالفت مردم آتن با اقدامات ریاضتی دولت شاید مثل یک کوه یخ باشد، عمق فاجعه هنوز برای ما آشکار نشده است و این کوه یخ هم اکنون زیر آب قرار دارد./990/ب903/د

ارسال نظرات