۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۴۶۰۲۶
به دلیل سیاست های اقتصادی؛

فقرای انگلیسی خانه های خود از دست می دهند

خبرگزاری رسا – کارشناسان اقتصادی دولت انگلیس را متهم کردند با اتخاذ سیاست های سختگیرانه اقتصادی باعث شده است افراد زیادی خانه های خود را از دست بدهند.
بحران اقتصادي انگليس

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، منتقدان و کارشناسان اقتصادی در انگلیس دولت ائتلافی این کشور را متهم کردند با اتخاذ سیاست های سختگیرانه اقتصادی باعث شده است تعداد زیادی از خانواده های فقیر انگلیسی خانه های خود را در لندن از دست بدهند.

 

کسری بودجه و مشکلات حاد اقتصادی دولت انگلیس باعث شده است شورای شهر لندن، هزاران خانواده فقیر لندنی که به علت مصادره شدن خانه هایشان آواره شده اند را به خارج از پایتخت انگلیس منتقل کنند.

 

طبق گزارشی که شورای شهر لندن منتشر کرده شصت و سه هزار خانواده قادر نخواهند بود از عهده پرداخت اجاره مسکن خود برآیند و گروه کمک به کودکان فقیر نیز در گزارشی اعلامی خود تخمین زده است صد و بیست و چهار هزار و پانصد تن در لندن به علت سیاست های ریاضتی دولت دچار مشکلات حاد اقتصادی خواهند شد. 

 

در ادامه این گزارش آمده است: بسیاری از خانواده ها دوست ندارند ارتباط خود را با هم محلی ها و آشنایان خود از دست بدهند، اما مجبور هستند به علت هزینه های سنگین اجاره مسکن به خانه های کوچک و ارزان تر نقل مکان کنند تا بتوانند اجاره ماهیانه آن را پرداخت کنند. 

 

رییس مرکز کمک به کودکان فقیر در مصاحبه ای اعلام کرد: خانواده ها با موقعیت دشواری روبرو هستند و به آنها گفته می شود باید به خانه های ارزان تری منتقل شوند که خارج از شهر لندن هستند و اجاره های آنها پایین تر است. این عادلانه نیست که کودکان هزینه بالای اجاره مسکن را در شهر لندن پرداخت کنند و درگیر مشکلی شوند که در به وجود آوردن آن هیچ نقشی نداشته اند./990/ب903/د

ارسال نظرات