۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۳
کد خبر: ۱۴۸۷۸۹

جنجال سازی غرب درباره استفاده از سلاح‌های شیمایی در سوریه

خبرگزاری رسا _ رسانه های غربی با جنجال سازی درباره استفاده از سلاح‌های شیمایی در سوریه مشخص نیست چه هدفی را دنبال می کنند
سوريه

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا ؛ شبکه بی بی سی در خبری به نقل از دبیر کل ناتو اعلام کرد: اگر سوریه علیه مخالفان از سلاح شیمیایی استفاده کند جامعه جهانی بی درنگ وارد عمل می شود.

گفتنی است دبیر کل ناتو در حالی از سوریه می خواهد که از سلاح های شیمیایی استفاده نکند که تاکنون هیچ گزارشی در خصوص استفاده از سلاح شیمیایی از سوی دولت سوریه ارائه نشده است.

این جنجال رسانه ای که رسانه های غربی به دنبال اظهارات رئیس جمهور آمریکا و مسئولین ناتو شروع کرده اند مشخص نیست که با چه هدفی انجام می گیرد.


جالب است که یادآوار شویم که این اولین بار نیست که غرب با بهانه های واحی و دروغین به دنبال سوژه سازی در کشورهای هدف می گردند، ایالات متحده به همراه انگلیس به بهانه وجود سلاح کشتار جمعی در عراق به این کشور لشکر کشی کردند و باعث مرگ صد ها هزار عراقی شدند و در انتها هیچ گاه نشانه هایی از آن یافت نشد.


گفتنی است که دولت سوریه هرگونه استفاده از سلاح شیمیایی را قویا رد کرده است.


جنگ روانی که رسانه های آمریکایی و صهیونیستی شروع کرده اند با ابراز نگرانی مسئولین آمریکا و دیگر مقامات غربی تکمیل شده است، و وقتی تمام رسانه ها دست به چنین کاری می زنند افکار عمومی ناخودآگاه قبول می‌کنند که چیزی در این میان وجود دارد.


نکته قابل ذکر اینکه  این جنگ روانی در زمانی ایجاد شده است که اولاً ارتش سوریه در روزهای اخیر موفقیت های بسیاری را در مقابل شورشیان بدست آورده است و ثانیاً ایران اعلام کرده است یک پهباد آمریکایی دیگر را شکار کرده است، جنجال سازی غربی‌ها درباره سلاح‌های شیمیایی در سوریه افکار مردم را متوجه این موضوع می کند تا موضوعات ذکر شده از ذهن مردم پاک شود./ 9161/
 

ارسال نظرات