۱۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۱۴۹۱۷۷

دستگیری دانشجویان مخالف اوباما با ادعای واهی نژاد پرستی

خبرگزاری رسا ـ دانشجویان دانشگاه می سی سی پی آمریکا پس از اعلام نتیجه انتخابات در اعتراض به این انتخابات به خیابان ها آمدند و علیه اوباما شعار دادند.
مي سي  سي پي

 به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا ؛ شبکه بی بی سی در خبری دیر هنگام از اعتراض دانشجویان نسبت به پیروزی مجدد اوباما در انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.

 

بی بی سی که سعی می کرد اعتراض دانشجویان دانشگاه می سی سی پی را، نژاد پرستانه قلمداد کند گفت: آزادی بیان در قانون اساسی آمریکا جایگاه ویژه ای دارد اما تحمل برای استفاده از واژه های نژاد پرستانه کم شده است.

 

این شبکه سپس انتخاب مجدد اوباما را بهانه ای برای ابراز احساسات نژادپرستانه عده ای در شبکه های اجتماعی خواند و آن را زنگ خطری برای آمریکا دانست.


گفتنی است که پس از اعلام پیروزی اوباما در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، صدها تن از دانشجویان دانشگاه می سی سی پی در اعتراض به نتیجه انتخابات، دست به تظاهرات اعتراض آمیز زدند که در پی این اتفاق، مسئولان دانشگاه با ادعای طرح مسائل نژاد پرستانه در این تجمع و با هدف جلوگیری از گسترده شدن اعتراضات خواستار دخالت پلیس شدند.که این اقدام با واکنش شدید پلیس روبرو شده و سبب دستگیری چند تن از دانشجویان معترض شد./ 9161/
 

ارسال نظرات