۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۱۵۰۲۴۲

بازدید مدیر بین‌الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان از خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا ـ مدیر بین‌الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان روز گذشته از خبرگزاری رسا بازدید کرد و درباره مسائل منطقه با سردبیر بین الملل این خبرگزاری به تبادل نظر پرداخت.
نشست سيد شفقت الله شيرازي با خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید شفقت شیرازی، مدیر بین‌الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان روز گذشته با حضور در دفتر خبرگزاری رسا با سردبیر این خبرگزاری به بحث و تبادل نظر درباره مسائل منطقه پرداخت.

وی در بخشی از سخنان خود تصریح کرد: در کشور پاکستان، 10 درصد غیر مسلمان، چهل درصد صوفی، 25 درصد شیعه و فقط 10 تا 15 درصد وهابی وجود اما طلاب وهابی این کشور بیش از 2 میلیون نفر و تمام طلاب و روحانیان شیعه کشور پاکستان کمتر از 12 هزار نفر هستند.

وی اظهار داشت: دخالت‌های آمریکا در نظام سوریه و انتخابات این کشور و دخالت عربستان در کشورهای اطراف روسیه و حتی تأسیس مراکز و مدارس فرقه گرایی در روسیه، دولت این کشور را مجبور به حمایت از سوریه کرده است چون اگر این فرقه‌ها در سوریه شکست نخورند،‌ پس از پیروزی به اغتشاش در مسکو مشغول می‌شوند.

محمد حسین کشکولی سردبیر بین الملل خبرگزاری رسا نیز در این دیدار با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی مؤثر از فعالیت های شیعیان هند و پاکستان و پوشش اخبار علما و حوزه های علمیه این دو کشور از مدیر بین الملل مجلس وحدت مسلمین خواست که خبرگزاری رسا را در انجام این تکلیف رسانه ای یاری کند.

شایان ذکر است، در پایان این نشست، مدیر بین‌الملل مجلس وحدت مسلمین پاکستان از بخش‌های این خبرگزاری بازدید کرد./997/پ203/ک

ارسال نظرات