۰۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۲۵
کد خبر: ۱۵۱۵۷۸

استقبال بی بی سی از تغییر موضع برخی شخصیت‌های داخلی نسبت به سران فتنه

خبرگزاری رسا ـ شبکه بی بی سی که تاکنون حماسه 9 دی را بایکوت خبری کرده بود، از تغییر موضع برخی از سیاسیون داخلی نسبت به سران فتنه استقبال کرد.
9 دي

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه خبری بی بی سی که تا مرز بایکویت خبری واقعه 9 دی پیش روی کرده بود، امشب با استقبال از سخنان اخیر برخی سیاسیون داخلی و تغییر موضعشان نسبت به سران فتنه، به ارائه گزارشی از واقعه 9 دی پرداخت.


این شبکه با این عنوان که راهپیمایان 9 دی همه از عوامل حکومتی بودند! به مصاحبه اخیر آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد و حبیب الله عسگر اولادی اشاره کرد و با تفسیر سخنان ایشان به عنوان تغییر موضع و بابرجسته کردن صحبت‌های آنها چنین نقل کرد: «در این روزها صداهای دیگری هم از رسانه ها در ایران به گوش می رسد.
آقای عسگر اولادی می گوید: موسوی و کروبی را به عنوان فتنه گر نمی شناسیم

آقای علم الهدی هم به رغم مواضع تند گذشته در این خصوص می گوید: قصد نداریم به کروبی و موسوی فتنه گر بگوییم.»


گزارش بی بی سی با تأکید بر همین اظهارات تازه داخلی و با این تحلیل پایان می یابد: «6 ماه به انتخابات ریاست جمهوری در ایران زمان باقی مانده است. به نظر می رسد حکومت می خواهد، احساسات احتمالی مخالفان را حداقل در ظاهر خدشه دار نکند.>

 

در داخل اما یک سوال بزرگ بی پاسخ مانده است: مواضع اخیر داخلی در خصوص سران فتنه با کدام انگیزه در خلاف مسیر حرکت نظام صورت گرفته است؟! . / 9161/خ

 

ارسال نظرات