۰۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۵۴۰۸۸

اختلاف ها بر سر خروج انگلیس از اتحادیه اروپا

خبرگزاری رسا _ در حالی که نخست وزیر انگلیس تهدید به خروج کشورش از اتحادیه اروپا کرد، یکی از وزرای سابق و نماینده پارلمان جدید انگلیس گفت: این ادعا سال ها بی ثباتی اقتصادی برای انگلیس در پی دارد.
ديويد کامرون

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه بی بی سی در خبری عنوان کرد که دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در مهم ترین سخنرانی دوران نخست وزیریش تهدید کرده است اگر سران اتحادیه اروپا اوضاع کنونی این اتحادیه را تغییر ندهند این کشور با برگزاری همه پرسی از این اتحادیه خارج خواهد شد.


کامرون در یک کنفرانس خبری مدعی شد که ساز و کار فعلی اتحادیه اروپا باعث شده بین مردم و دولت ها فاصله بیفتد.


این صحبت در حالی از سوی نخست وزیر انگلیس مطرح می شود که اختلاف نظرها بر سر خروج این کشور از اتحادیه اروپا در میان سیاستمداران و احزاب مختلف انگلیس شدت گرفته است.


نماینده حزب کارگر در پارلمان انگلیس هشدار داد، اعلام برگزاری همه‌ پرسی از سوی دیوید کامرون نخست‌ وزیر انگلیس، می‌تواند به سال ها بی ثباتی اقتصادی منتهی شود.


داگلاس الکساندر مدعی شد که به جای توجه به بی ثباتی اقتصادی و مشاغل، نخست وزیر انگلیس به مسائل دیگری توجه دارد.


این وزیر سابق توسعه بین الملل انگلیس همچنین اظهار داشت: سخنرانی کامرون اقدام اشتباهی بود که در زمان نامناسبی نیز انجام شد، اقتصاد انگلیس برای خروج از دوره رکود و کسادی نیاز به ثبات و اطمینان دارد نه بی ثباتی./9161/خ

ارسال نظرات