۱۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۵۴۸۵۹
در حاشیه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن؛

جدید ترین کتاب های آیت الله جوادی آملی به نمایش گذاشته شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن در مازندران جدید ترین تألیفات حضرت آیت الله جوادی آملی به نمایش گذاشته شد.
کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، احمد جعفری مسؤول غرفه انتشارات اسرا امروز در جمع خبرنگاران مستقر در سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در ساری در حال برگزاری است، از ارائه سه کتاب جدید حضرت آیت الله جوادی آملی در این نمایشگاه خبر داد.

 

وی با بیان این که این کتاب ها در هیچ نمایشگاهی تاکنون به نمایش گذاشته نشده است، افزود: حوزه و روحانیت، کوثر کربلا و تفسیر تسنیم نام این سه کتاب است.

 

مسؤول غرفه انتشارات اسرا از استقبال گسترده مردم از کتاب های حضرت آیت الله جوادی آملی خبرداد و خاطرنشان کرد: این کتاب ها با 20 درصد تخفیف در نمایشگاه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن ارائه شده است.

 

وی همچنین به عرضه کتاب مفاتیح الحیات حضرت آیت الله جوادی آملی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این کتاب در کشور با استقبال بسیار گسترده مردم روبرو بوده است.

 

جعفری با بیان این که کتاب مفاتیح الحیات حضرت آیت الله جوادی در شش ماه اول به چاپ هفتادم رسیده است، خاطرنشان کرد: این کتاب ارزنده یکی از کتاب های ارزشمند و ماندگارحضرت آیت الله جوادی آملی است.

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همزمان با آغاز به کار سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران نمایشگاه کتاب جانبی نیز در حاشیه این دوره از مسابقات افتتاح شد که  در این نمایشگاه یک‌هزار و 335 عنوان کتاب با 11 هزار و 700 جلد ارائه شد.

 

گفتنی است، سی وپنجیمن دوره  مسابقات سراسری حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن کریم از نهم تا 14 بهمن در ساری ادامه خواهد داشت./950/پ202/ق

ارسال نظرات