۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۵۶۲۴۱

تاسیس حزب ضد اسلامی در استرالیا

خبرگزاری رسا ـ یک حزب جدید سیاسی با گرایش‎های ضد اسلامی امروز در استرالیا تاسیس شد و رهبر آن در اظهار نظری توهین آمیز، مسلمانان را تندرو توصیف کرد.
حزب ضد اسلامي در استراليا

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری در اسلام، رهبر یک حزب سیاسی که امروز در استرالیا تاسیس شد در سخنانی به مسلمانان اهانت کرد و اظهار داشت که قصد دارد استرالیا را استرالیایی نگاه دارد.


این حزب که "به پا خیز استرالیا" نام دارد کاملا مخالف تنوع فرهنگی بوده و مبارزه با گسترش اسلام یکی از برنامه‎های اصلی آن عنوان شده است.


دانیل نالیاه، مهاجر سریلانکایی الاصل که عقاید ضد اسلامی دارد بنیانگذار این حزب است.


وی در گفت‎و گویی خبری با ابراز مخالفت نسبت به گسترش اسلام در استرالیا، گفت: ما باید بدانیم که ملت، فرزندان و نوه‎هایمان باید هزینه بسیاری برای آنچه که ما هم اکنون در حال از دست دادن آن هستیم، پرداخت کنند. 


رهبران این حزب با کپی برداری آشکار از گروه‎های راستگرای افراطی در اروپا به بیان عقاید ضد اسلامی می پردازند که انتقادهای بسیاری را به همراه داشت.


دانیل نالیاه افزود: متاسفانه مسلمانان واقعی تندرو هستند، اگر آنها به قرآن عمل کنند پس حتما رادیکال و تندرو هستند. اگر کاندیداهای این حزب در مجلس انتخاب شوند برای تحقق هدف خود یعنی محدودیت تعداد مسلمانان در استرالیا تلاش می کنیم.


اظهارات ضد اسلامی نالیاه خشم بسیاری از مسلمانان استرالیا را به همراه داشت.


نکته جالب این است که این حزب در سراسر استرالیا تنها هزار و پانصد عضو دارد و استقبال خوبی از آن صورت نگرفته است.


مسلمانان بیش از دویست سال است که در استرالیا حضور دارند و 7/1 درصد از جمعیت بیست میلیون نفری این کشور را تشکیل می دهند.


اسلام پس از مسیحیت دومین دین بزرگ استرالیا محسوب می شود./990/ب902/د

ارسال نظرات