۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۱
کد خبر: ۱۵۷۳۹۵

نخستین شماره ویژه نامه آل محمد منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ گاهنامه فرهنگی، اجتماعی آل محمد علیهم السلام با موضوعات مختلف از سوی هیأت و مؤسسه آل محمد (صلی الله علیه وآله) اهواز چاپ و منتشر شد.
ويژه نامه آل محمد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، گاهنامه فرهنگی، اجتماعی آل محمد علیهم السلام با موضوعات مختلف از سوی هئیت و مؤسسه آل محمد (صلی الله علیه وآله) اهواز چاپ و منتشر شد.

«گمنامی در نزدیکی ما»، «تهاجم های هالیوودی در سخن رهبری»، «بیوگرافی و خاطره گویی»، «برگزیده از اخبار ایران و جهان»، «نمایش»، «عمراً بتونی»، «نصیحتم کن»، «عجب و یه آیه یه داستان» از مطالب درج شده در این نشریه است.

در ستونی با نام نکته ها خواهیم خواهند: آنچه در راستای هیئت مذهبی و فرهنگی اهمیت دارد، این است که کار هیئت ما یک کار دینی و فرهنگی است، می طلبد که بالای این کار کسی باشد و این شخص از نظر ما کسی نیست جز روحانیت که با مباحث روز آشنا باشد.

«قدرش را بدون»، «بخوانند مجرد ها»، «حوزه»، «کار»، «هر شماره یک مسأله»، «60 ثانیه با موعود»، «چرا ازدواج نکرد»، «گفتگو»، «حضرت معصومه (سلام الله علیها) در جهان»، «کتاب های خورشید یازدهم و انتظار موعود» و «دختر، خواهر و عمه امام» از دیگر مطالب آمده در این گاهنامه است.

حضرت معصومه (سلام الله علیها) در جهان نام ستونی است که درباره شهر قم آورده است: امروزه شهر قم چه از نظر علمی و چه از نظر معنوی چشم و چراغ شیعه است. مؤسسات تبلیغاتی، علمی و فرهنگی در قم کار می کنند؛ بنابراین قم یکی از مهم ترین مراکز علمی شیعه در دنیا است.

در ستون معرفی پایگاه های اطلاع رسانی خواهیم خواند: در این شماره قصد داریم سایت افسران را برای شما عزیزان معرفی کنیم، در این سایت چند منظوره، مطالب زیادی از قبیل مذهبی، طنز، سیاسی و ... وجود دارد آدرس این سایت afsaran.ir است.

علاقه مندان برای بهرمندی از گاهنامه آل محمد علیهم السلام می توانند به سایت  Ale-mohammad.comمراجعه کنند.

گفتنی است گاهنامه آل محمد (علیهم السلام) در هشت صفحه تمام رنگی در دو استان خوزستان و گیلان منتشر شده است./9458/ن602/ق 

ارسال نظرات