۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۱۵۷۷۳۰
خطیب جمعه عوامیه عربستان:

جنایت های آل‎سعود‎ به وحدت ملی ضربه می‎زند

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه عوامیه عربستان حمله نیروهای امنیتی رژیم عربستان سعودی به این شهر را مخالف قوانین و توافقنامه‎های بین المللی دانست.
حجت الاسلام شيخ جعفر الربح امام جمعه العواميه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ جعفر الربح، خطیب جمعه عوامیه عربستان در خطبه‎های نماز جمعه روز گذشته این شهر از حمله نیروهای امنیتی آل‎سعود به منازل شهروندان شیعی این شهر به شدت انتقاد کرد و گفت: این حمله‎ها کاملا وحشیانه است و بنده آن‎چه روز سه شنبه رخ داد را سه شنبه سیاه می‎نامم.

 

وی افزود: اهانت به مقدسات، ویرانی درب منازل، یورش به خانه‎های مؤمنان، کشف حجاب زنان، ترساندن سالمندان، کودکان و زنان، جنایتی شنیع و هولناکی بوده که بر خلاف همه ارزش‎های دینی و اسلامی است.

 

حجت الاسلام الربح تأکید کرد:  حمله نیروهای امنیتی عربستان به شهر عوامیه مخالف قوانین و توافقنامه‎های بین المللی است و به امنیت و وحدت ملی ضربه می‎زند.

 

خطیب جمعه عوامیه اظهار داشت: شهر عوامیه، خانه‎های شیعیان، مزارع و ماشین‎های شهروندان به چه دلیلی در معرض تیراندازی و محاصره نیروهای امنیتی قرار می‎گیرند.

 

وی در پایان با هشدار نسبت به تضعیف علمای دینی و زیر سوال بردن وجهه مومنان برای ایجاد فضای فتنه میان شهروندان، جلوگیری از اعمال خرابکارانه  و ترساندن شهروندان با مواد منفجره را خواستار شد./9456/980/ب902/د

 

ارسال نظرات