۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۵۸۲۵۶
برای جمع آوری کتاب های اهدایی مردم؛

سومین کاروان کتابخانه صبا به شهرستان اندیمشک رسید

خبرگزاری رسا ـ سومین کاروان کتابخانه صبا برای دریافت کتاب های اهدایی مردم، با استقبال مردم و مسؤولین صبح امروز وارد شهرستان اندیمشک شد.
کتابخانه صبا در انديمشک

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سومین کاروان کتابخانه صبا در ادامه سفر خود، صبح امروز در قالب برنامه ویژه صبح بخیر ایران طی مراسمی میهمان مردم فرهنگ دوست شهرستان اندیمشک بود.


در مراسم امروز صبح که با استقبال پرشور مردم کتابخانه دوست و اهل فرهنگ اندیمشک برگزار شد، مجتبی صدیق زاده معاون فرماندار شهرستان، عبدالرحیم چلگه شهردار این شهر و فریبا لطفی بافنده رئیس اداره کتابخانه های عمومی اندیمشک در سخنانی ضمن تشکر از مردم این شهرستان در همیاری و اهدای کتاب به سومین کاروان کتابخانه صبا در استان خوزستان از این اقدام نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رسانه ملی و برنامه خوب صبح بخیر ایران تقدیر کردند.

 

در ادامه این مراسم مردم فرهنگ دوست و کتابخوان شهرستان اندیمشک بالغ بر 2000 جلد کتاب به کتابخانه عمومی صبا اهداء نمودند که این کتابها تحویل کتابخانه های جدیدالتاسیس در مناطق محروم خوزستان خواهد شد.

 

سومین کاروان کتابخانه صبا در ادامه مسیر خود، فردا میهمان مردم خونگرم شهرستان دزفول خواهد بود.


لازم به یادآوری است، این برنامه ملی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کتابخانه صبا در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مساعدت دستگاههای اجرایی در استانهای کشور در حال اجراست و مردم کشورمان در شهرهای اعلام شده با حضور در ایستگاه های کاروان کتابخانه صبا، کتاب های اهدایی خود به این کتابخانه را تحویل متصدیان کاروان خواهند داد.


این اقدام که پیش از این دوبار و در جزیره تنب بزرگ و روستای مرزی رباط در استان خراسان شمالی نیز انجام شده بود با میزبانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همکاری شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران و به منظور احداث کتابخانه عمومی در مناطق مختلف کشور انجام می شود./913/د102/ق

ارسال نظرات