۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۱۵۸۸۷۵
برای جمع آوری کتاب های اهدایی مردم؛

سومین کاروان کتابخانه صبا به شهرستان شوش دانیال رسید

خبرگزاری رسا ـ سومین کاروان کتابخانه صبا برای دریافت کتاب های اهدایی مردم، با استقبال مردم و مسؤولین صبح امروز وارد شهرستان شوش دانیال شد.
کاروان صبا در شوش

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سومین کاروان کتابخانه صبا در ادامه سفر خود، صبح امروز در قالب برنامه ویژه صبح بخیر ایران طی مراسمی میهمان مردم فرهنگ دوست شهرستان شوش دانیال بود.

در مراسم امروز صبح که با استقبال پرشور مردم کتابخانه دوست و اهل فرهنگ این شهرستان در اداره میراث فرهنگی شوش دانیال برگزار شد، عبدالرضا سعیدی‌نیا فرماندار شوش در سخنانی ضمن تشکر از مردم این شهرستان در همیاری و اهدای کتاب به سومین کاروان کتابخانه صبا در استان خوزستان از این اقدام نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رسانه ملی و برنامه خوب صبح بخیر ایران تقدیر کرد. در ادامه این مراسم چند تن از شاعران شوش دانیال به قرائت شعر پرداختند و سپس با اجرای برنامه از سوی چند تن از اقوام محلی عرب و لر این شهرستان، مردم کتاب های اهدایی خود را به کاروان کتابخانه صبا اهدا کردند.

سومین کاروان کتابخانه صبا در ادامه مسیر خود، طبق برنامه فردا میهمان اهالی خونگرم شهرستان شوشتر خواهد بود.

لازم به یادآوری است، این برنامه ملی با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کتابخانه صبا در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و مساعدت دستگاه های اجرایی در استانهای کشور در حال اجراست و مردم کشورمان در شهرهای اعلام شده با حضور در ایستگاه های کاروان کتابخانه صبا، کتاب های اهدایی خود به این کتابخانه را تحویل متصدیان کاروان خواهند داد.

این اقدام که پیش از این دوبار و در جزیره تنب بزرگ و روستای مرزی رباط در استان خراسان شمالی نیز انجام شده بود با میزبانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور و همکاری شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران و به منظور احداث کتابخانه عمومی در مناطق مختلف کشور انجام می شود./913/د102/ق

ارسال نظرات