۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۱۵۸۹۸۴
علمای شیعه بحرین:

آل‎خلیفه به بهانه ترویج گردشگری در حال گسترش فساد است

خبرگزاری رسا ـ علمای شیعه بحرین، گسترش فساد و فحشا در بحرین از سوی نظام آل‎خلیفه به بهانه ترویج گردشگری و رونق اقتصادی را به شدت محکوم کردند.
شوراي اسلامي علماي بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شورای اسلامی علمای بحرین در پیامی از تلاش آل‎خلیفه برای گسترش فساد و فحشا در این کشور به بهانه‎هایی نظیر تروج گردشگری و رونق اقتصادی به شدت انتقاد کرد.

 

در این پیام آمده است: در حالی که ملت بحرین با هدف تحقق اصلاحات سیاسی و حقوقی به تظاهرات می‎پردازد، متأسفانه شاهد آن هستیم که نظام نه تنها به فکر تحقق مطالبات مردمی نیست بلکه در زمینه فساد و فحشا با سایر نظام‎های فاسد جهان به رقابت می‎پردازد.

 

شورای اسلامی علما افزود: آمار منتشر شده نشان می‎دهد که بحرین رتبه اول فساد و فحشا را در منطقه و رفته دوم را در جهان به دست آورده است. این آمار نشان داد که نظام به شدت با اخلاق، ارزش، مطالبات و موازین عرفی ملت بحرین غریبه است و با ارزش‎های اخلاقی مردم بحرین می‎جنگد.

 

علمای شیعه بحرین تأکید کردند: ملت بحرین در اوج دینداری و غیرت قرار دارد و به اخلاق وآموزه‎های دینی پایبند است. بحرینی‎ها در طول تاریخ از فساد و فحشا به دور بوده و این آمار هیچ  ارتباطی با مبانی، فرهنگ، اخلاق و عرف بحرین‎های اصیل ندارد و تنها سیاست و فرهنگ نظام را نشان می‎دهد.

 

علما خاطر نشان ساختند: ما بیزاری خود را از آمار منتشر شده درباره بحرین اعلام داشته و آن‎چه در برخی هتل‎ها، جشنواره‎ها و باشگاه‎های شبانه که بسیاری از آنها وابسته به نظام است را محکوم می‎کنیم. متأسفانه نظام آل‎خلیفه به عنوان ترویج گردشگری و رونق اقتصادی به فساد دامن می‎زند.

 

در بخش پایانی این پیام آمده است: از دولت و وزارت فرهنگ می‎خواهیم توضیحات قانع کننده خود را در این باره اعلام کند و پارلمان را نیز به اتخاذ موضع قاطع در این زمینه فرامی‎خوانیم./980/ب902/د

ارسال نظرات