۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۵۹۶۲۵

60 فلسطینی در مسجد الاقصی مجروح شدند

خبرگزاری رسا ـ نظامیان رژیم اشغالگر رژیم صیهونیستی به مسجد الاقصی یورش بردند که طی آن 60 تن مجروح شدند.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از العالم، نیروهای یگان‌ ویژه پلیس رژیم اشغالگر قدس در تجاوزی جدید به فلسطینیان، پس از نماز جمعه این هفته به مسجدالاقصی یورش آورده و با شلیک گاز ‌اشک‌آور، نمازگزاران را محاصره و مصدوم کردند.


محمد غرابلی رییس انجمن اتحادیه امداد و اورژانس عربی گفت: در جریان یورش نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی حدود 60تن زخمی و 15 نفر نیز در اثر استنشاق گاز اشک‌آور بی‌هوش شدند.


یورش نظامیان صهیونیستی به مسجدالاقصی به دنبال برگزاری تظاهرات مسالمت‌آمیز نمازگزاران در صحن‌های مسجدالاقصی در اعتراض به هتک حرمت مسجدالاقصی و قرآن کریم از سوی افسر صهیونیست، صورت گرفت.


رادیو رژیم اشغالگر اسرائیل مدعی شد که بعد از درگیری میان نیروهای پلیس رژیم اشغالگر و نمازگزاران فلسطینی، آرامش در محوطه مسجدالاقصی برقرار شده است.


به دنبال یورش نظامیان صهیونیست، محافل فلسطینی در قدس شریف، سکوت اتحادیه عرب و کشورهای حوزه خلیج فارس در قبال جنایت‎های رژیم اشغالگر صهیونیستی و تعرض نیروهای این رژیم به نمازگزاران و مقدسات اسلامی را محکوم کردند.


محافل فلسطینی از ملت‎های کشورهای حوزه خلیج فارس خواستند که دولت‎های خود را برای اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای متوقف کردن این تجاوزها تحت فشار قرار دهند./994/ب102/د

ارسال نظرات