۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۵۹۷۹۷

کارگروه کمیته تشریفات نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تشکیل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کمیته تشریفات نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تشکیل کارگروه کمیته تشریفات نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
بيست و ششمين نمايشگاه کتاب تهران
 
به گزارش خبرگزاری رسا، سعید جابری انصاری، مسؤول کمیته تشریفات بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اعلام خبر تشکیل کمیته کارگروه بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: این کارگروه‌ها با هدف تسهیل روند دعوت از میهمانان داخلی و خارجی برای حضور در نمایشگاه کتاب سال آینده و بازدید از آن تشکیل شده است.
وی افزود: این نمایشگاه نماد گنجینه فرهنگ و تاریخ معاصر کشور است و بهترین فرصت برای حضور فعالان نشر کشورهای مختلف در ایران و همچنین گسترش روابط فرهنگی بین آنها است.
مسؤول کمیته تشریفات بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره اقدامات کمیته تشریفات در نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: مقدمات لازم برای دعوت از میهمانان خارجی و حضور در نمایشگاه کتاب سال آینده فراهم شده است.
جابری انصاری در پایان تأکید کرد: همه ظرفیت‌های موجود برای حضور پررنگ شخصیت‌های لشگری، کشوری و مقامات مذهبی، سیاسی و فرهنگی کشور در این نمایشگاه فرهنگی به کار گرفته خواهد شد.
گفتنی است، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 11 تا 21 اردیبهشت ماه سال آینده در مصلای امام خمینی(رحمةالله‌علیه) برگزار می‌شود./907/د101/ق
ارسال نظرات