۰۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۱۶۰۵۵۲
وزیر دفاع آمریکا:

تهدیدهای کره شمالی علیه آمریکا جدی است

خبرگزاری رسا ـ وزیر دفاع آمریکا با اشاره به اعلام آماده باش نظامی در کره شمالی و تحرکات خودروهای نظامی و سربازان گفت: تهدیدهای کره شمالی علیه آمریکا جدی است.
آمريکا کره شمالي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ان بی سی، چاک هگل، وزیر دفاع آمریکا گفت: حرکات و لحن کره شمالی به مرحله‌ای رسیده است که باعث شده آمریکا برای مقابله با هرگونه اقدام این کشور آماده باشد.

 

وی افزود: تهدیدات کره شمالی را باید جدی گرفت و به آسانی از کنار آن رد نشد.

 

چاک هگل افزود: پرواز بمب افکن‌های اتمی رادارگریز B2 بر فراز کره جنوبی، بخشی از برنامه رزمایش مشترک آمریکا با این کشور بوده و به قصد تحریک کره شمالی انجام نگرفته است.

 

رسانه ها ازافزایش تحرکات خودروهای نظامی و سربازان کره شمالی در سایت‌های موشکی این کشور پس از فرمان آماده‌باش رهبر این کشور برای حمله به پایگاه‌های آمریکایی خبر داد.

 

هزاران نفر از مردم کره شمالی امروز با برگزاری تظاهرات و سر دادن شعار 'مرگ بر امپریالیسم آمریکا' و 'متجاوزان آمریکایی را از بین ببرید'، از رهبر این کشور در مقابله با آمریکا حمایت کردند.

 

گفتنی است سخنگوی وزارت خارجه چین خواستار خویشتنداری کره شمالی پس از اعلام آماده‌باش رهبر این کشور برای حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا شد./982/ب903/ک

 

ارسال نظرات