۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۱۶۰۸۰۱

نمایندگان مجلس کویت حمله به مسجد شیعیان این کشور را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ نمایندگان مجلس کویت در واکنش به حمله به مسجد شیعیان خواستار استعفای وزیر کشور و برخورد قاطع با مشکلات امنیتی شدند.
حمله به مسجد شيعيان کويت

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری گالف نیوز، چهره‎های سیاسی کویت از جناحهای مختلف حمله به مسجد شیعیان این کشور را محکوم کردند.


مسجد البحارنه که شیعیان کویت برای برگزاری نمازجماعت در آن حضور می‎یابند اوایل صبح امروز از سوی اشخاص ناشناس مورد حمله قرار گرفت.


برخی از نمایندگان مجلس کویت در واکنش به این حمله خواستار استعفای وزیر کشور کویت شدند.


ناصر الشماری، یکی از نمایندگان مجلس کویت در این ارتباط گفت: تمام نمایندگان مجلس حمله به مسجد شیعیان را محکوم می‎کنند. کسانی که این اقدام را انجام داده‎اند بدون شک به دنبال ایجاد فتنه و دودستگی در جامعه کویت هستند.


وی افزود: باید با عاملان این حادثه به شدت برخورد کرد، هیچ کشوری نمی‎تواند بدون برخورد با چنین نقشه‎های شیطانی به پیشرفت خود ادامه دهد.

 

احمد لاری، یکی دیگر از نمایندگان مجلس کویت نیز گفت که حمله به مسجد شیعیان (مسجد البحارنه) سابقه قبلی داشته است.


وی افزود: تکرار چنین حملاتی به این مسجد از سوی کسانی صورت می‎گیرد که افکار مریضی دارند و به ارزشهای اسلامی پایبندی ندارند.


این نماینده مجلس کویت خاطرنشان کرد: تمامی کویتی‎ها، فارغ از هرگونه افکار و عقایدی که دارند این حمله را محکوم کرده و برای مقابله با چنین اقدامات شیطانی متحد هستند.


یکی از نمایندگان سابق کویت نیز اعتقاد دارد که این حمله به منظور ایجاد دودستگی فرقه‎ای در کویت صورت می‎گیرد.

 

محمد حایف گفت: باید بلافاصله با کسانی که به دنبال ایجاد تفرقه درکویت هستند برخورد شود./990/ب901/ک

ارسال نظرات