۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۳
کد خبر: ۱۶۱۳۱۲
در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه؛

کتاب فیروزه خاتم در زنجان رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ کتاب «فیروزه خاتم» منتخب اشعار شعرای کشور و استان زنجان در مدح حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها رونمایی شد.
شهادت حضرت زهرا(س)

 

حمیدرضا اسماعیلی، رییس حوزه هنری استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان اظهار داشت: همزمان با روز هنر انقلاب اسلامی و در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها کتاب «فیروزه خاتم» منتخب اشعار شعرای کشور و استان در مدح حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها رونمایی  شد.

 

وی افزود: چهار عنوان کتاب شعر دینی نیز  آماده چاپ است که با پیگیری‌های لازم در تلاشیم تا قبل از برپایی نمایشگاه کتاب در دسترس عموم علاقمندان قرار گیرد.

 

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برپایی همایش هنر دینی و انقلابی، برگزاری نمایشگاهی از آثاری که در سنوات گذشته در حوزه هنری استان تولید شده‌اند و ترسیم یک کار مینیاتوری توسط رضا اصل نجفی که قابل بازدید عموم خواهد بود از برنامه‌های گرامی‌داشت این روز خواهد بود.

 

رییس حوزه هنری استان زنجان در ادامه با بیان این‌که در همه رشته‌های هنری، نشست‌‎های هفتگی برای پیگیری فعالیت‌ها برگزار می‌شود و دوره‌های آموزشی نیز تا حد امکان با استفاده از حضور مدرسین نامی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: طی 6 سال گذشته هیچ فیلمی در جشنواره رویش حضور نداشت، اما امسال موفق شدیم با فیلم «حال حافظ خوب است» در جشنواره رویش و همچنین جشنواره‌های دانشجویی به عنوان فیلم برتر حضور داشته باشیم.

 

 اسماعیلی با بیان این‌که رسالت حوزه هنری با دو اولویت عمده که شامل تولید آثار فاخر هنری و پرورش و آموزش هنرمندان متعهد است، افزود: دغدغه حوزه هنری تولید آثار فاخری است که دارای مخاطب انبوه در داخل و حتی خارج از کشور باشد./935/پ202/ق

ارسال نظرات