۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۶۱۸۴۶

سخنان جالب یک اسلام ستیز هلندی که مسلمان شد

خبرگزاری رسا ـ آرنود وان دورن، نماینده حزب ضد اسلامی هلند پس ازگرایش به اسلام تاکید کرد: از اینکه مسلمان شده ام بسیار خوشحال هستم و می خواهم با مردم درباره اهمیت اسلام صحبت کنم.
هلند

 

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آرنود وان دورن، نماینده سابق حزب راست گرای افراطی هلند که«گیرت ویلدرز» نماینده اسلام‌ستیز پارلمان هلند آن را رهبری می‌کند، ماه گذشته به دین اسلام گروید که همین امر اعضای حزب را به تعجب واداشت و برخی به مخالفت با وی پرداختند.


وی در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: می خواهم درباه اسلام صحبت کنم تا مردم از اهمیت این دین آسمانی بهتر اگاه شوند، هر چند این امر بسیار دشوار است و اینکه بتوان مردم را از بدی دور کرد.


آرنود وان دورن اظهار داشت: من از سالها پیش عضو شورای شهرداری و در حزب افراط گرای ضد اسلامی بودم که هم اکنون به دین اسلام گرویده ام و از این امر بسیار خوشحال هستم و تاکنون نیز از کشورهای مختلف برای پذیرفتن اسلام کامنتهای بسیاری را دریافت کرده و آنها عکس العملی مثبت نشان داده اند.


وی تصریح کرد: در خود هلند از سوی افراد مخالف با عکس العملهای منفی رو به رو شده ام و الان متوجه شده ام که مسلمان بودن در هلند چقدر سخت است.

 
وی تاکید کرد: پس از تحقیقات فراوان ماه فوریه دین اسلام را پذیرفتم و برای احترام گذاشتن به خانواده خود نام خود را تغییر ندادم و می دانم که راه درازی در پیش دارم تا بیشتر درباره اسلام بدانم و بتوانم آن را انتقال دهم.


وی ادامه داد: در آینده ای نزدیک قصد دارم تا وقت خود را برای کمک به مسلمانان هلندی بگذرانم و هم اکنون مخالف رای گیریت وایلدرز هستم و باید بیشتر تلاش کنم تا اسلام را به هلندی ها بشناسانم.


«آرنود وان دورن» سیاستمدار و یکی از اعضای حزب راست‌گرای افراطی که به دین اسلام گروید، در صفحه پایگاه اجتماعی توئیتر نوشت :«آغازی نو».

و پس از آن عبارت شهادتین را به زبان عربی در صفحه خود گذاشت.

 

رنود وان دورن در ادامه خاطر نشان کرد: من پیش از این با عضویت در حزب ضد اسلامی فکر می کردم که اسلام دین خوبی نیست و می خواهد با خشونت در جهان سیطره پیدا کند، ولی الان متوجه شدم که خطای بزرگی کرده بودم و سخنان قبلی خود را نقض می کنم.

گفتنی است، هر سال در هلند نزدیک به 500 نفر به دین اسلام می گروند./982/د101/ک

ارسال نظرات