۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۱۶۲۷۱۶
با 300 عنوان کتاب؛

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می آید

خبرگزاری رسا - 300 عنوان از آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارائه می شود.
پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حداقل 300 عنوان از آثار پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

رئیس اداره نشر و مطبوعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: تلاش ما بر این است که تمام آثار پژوهشگاه را در نمایشگاه عرضه کنیم، اما محدودیت های نمایشگاه اجازه این کار را به ما نخواهد داد.

 

محمدباقر انصاری با بیان اینکه امسال نیز با تلاش همکارانمان ویترینی مناسب برای مشاهده آثار پژوهشگاه در نمایشگاه کتاب ایجاد خواهیم کرد افزود: نشر پژوهشگاه با حضور حداکثری خود در بیست وششمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، فضایی در شان پژوهشگاه ایجاد خواهد کرد.

 

وی توضیح داد: امسال حداقل 300 عنوان از آثار پژوهشگاه در نمایشگاه بین المللی تهران عرضه خواهد شد که 45 عنوان از آنها برای اولین بار به نمایش گذاشته می شوند و نیز 10 عنوان از آثار جدید پژوهشگاه مراحل نهایی چاپ را پشت سر می گذارند که امیدواریم آنها نیز برای عرضه در نمایشگاه آماده شوند.

 

باقری ادامه داد: ما هر ساله تقاضای فضای مناسبی برای ارائه آثار پژوهشگاه در غرفه نمایشگاه کتاب داریم که متاسفانه باتوجه به محدودیت های نمایشگاه و سیاست های کلان وزارت ارشاد این امر عملی نشده و معمولا فضایی در حد نهایتا 20 الی 24 متر در اختیار نشر پژوهشگاه قرار می گیرد.

 

 رئیس اداره نشر و مطبوعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با بیان اینکه حضور آثار ارزشمند پژوهشگاه همچون: شهید اول، شهید ثانی، علامه بلاقی، فرهنگ نامه اصول فقه، دانشنامه قرآنی نوجوانان و ... موجب استقبال بازدیدکنندگان از غرفه پژوهشگاه خواهد شد افزود: ما نیز تلاش خواهیم کرد با حضور شخصیت ها و پدیدآورندگان آثار در غرفه پژوهشگاه، حضور پر شکوه تر مخاطبان و برقراری تعامل دوجانبه با ایشان را فراهم سازیم.

 

وی در پایان با اشاره به افزایش هزینه های نشر و در نتیجه افزایش قیمت کتاب، بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران را فرصت مناسبی برای فرهیختگان، طلاب و دانشجویان دانست تا با بهره مندی از تخفیفات ویژه ناشران، منابع مورد نیاز و آثار مورد علاقه خود را با قیمت مناسب تری تهیه نمایند./992/د102/ق

ارسال نظرات