۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۱۶۳۳۹۵

موسسه ولاء منتظر با راه و رسم طلبگی به نمایشگاه کتاب می آید

خبرگزاری رسا - 25 عنوان کتاب جدید با عناوینی چون راه و رسم طلبگی، تبار انحراف و تحلیل فیلمهای هالیوودی در غرفه ولاء منتظر عرضه می شود.
ولاء منتظر

 

محمد زارع مسؤول انتشارات موسسه ولاء منتظر عجل الله فرجه الشریف در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: امسال برای سال دوم با غرفه ای در فضای 9 مترمربع در شبستان عمومی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور داریم.

 

امسال با 45 عنوان کتاب برای مخاطبان عام و خاص در غرفه موسسه ولاء منتظر عجل الله فرجه الشریف ارائه می دهیم که 25 عنوان کتاب از عناوین تازه نشر این موسسه است.

 

کتاب های راه و رسم طلبگی در مورد زی طلبگی، تبار انحراف؛ نقد یهودیت و تحلیل فیلم های هالیودی از جمله عناوین این کتاب­ها است.

 

مسؤول انتشارات موسسه ولاء در نقد از همکاری نمایشگاه با موسسه ولاء منتظر  گفت: امسال همه کارها را در روزهای پایانی انجام دادند و جایی برای اعتراض ناشران و انتشاراتی که حضور نمی بایند، نگذاشته اند.

 

وی ابراز کرد: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مکانی است که ناشران داخلی و خارجی در آن حضور می­یابند و جایی برای عرضه محصولات ناشران است و مخاطبان عام و مخاطبان خاص می توانند کتاب­ های مورد نظر خود را از این نمایشگاه تهیه کنند./998/ن302/ق

ارسال نظرات