۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۶۳۴۲۵
وزیر قانون پنجاب پاکستان :

روابط دوستانه ایران و پاکستان سبب افزایش توان اقتصادی و امنیتی منطقه است

خبرگزاری رسا ـ وزیر قانون پنجاب پاکستان در دیدار با سرکنسولگر جمھوری اسلامی ایران بر لزوم گسترش روابط دوستانه میان پاکستان و ایران تاکید کرد.
ايران و پاکستان ايران و پاکستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شمس محمود مرزا وزیر قانون پنجاب پاکستان در دیدار با محمد حسین بنی اسدی سرکنسولگری جمھوری اسلامی ایران روابط دوستانه پاکستان و ایران را عامل افزایش توان اقتصادی و امنیتی منطقه دانست.


شمس محمود مرزا افزایش سرمایه گزاری و روابط تجاری دو کشور را موجب بھبود میدانھای اقتصادی منطقه عنوان کرد و گفت: معاملات تجاری و روابط دوستانه با جمھوری اسلامی ایران، نقش مثبتی در تحولات جھانی دارد.


وی پروژہ خط صلح، خط انتقال گاز ایران به کشور پاکستان را دارای استراتژی مھمی دانست و تاکید کرد: پاکستان گام ھای بعدی ھمکاری با جھموری اسلامی ایران را بردارد.


مرزا با اشارہ به روابط دیرینه و قدیمی پاکستان با جمھوری اسلامی ایران در زمنیه ھای فرھنگی و مذھبی، ابراز داشت: ایران و پاکستان به عنوان دو کشور مسلمان می توانند در حل بحران و مشکلات دیگر کشورھا نقش مثبتی ایفا نمایند.


محمد حسین بنی اسدی سرکنسولگری اسلامی جمھوریه ایران نیز در این دیدار با تاکید بر نقش جمھوری اسلامی ایران و پاکستان در تامین امنیت منطقه، افزود: روابط  تجاری پاکستان با جمھوری اسلامی ایران، موجب رونق اقتصادی در ایالت سیستان و بلوچستان پاکستان است./988/ب902/د

ارسال نظرات