۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۶۳۸۶۹
کارشناس مسؤول انتشارات پژوهشکده حوزه و دانشگاه؛

نمایشگاه دائمی و بین المللی کتاب در شأن ملت بزرگ ایران ایجاد شود

خبرگزاری رسا - پژوهشکده حوزه و دانشگاه با 180 عنوان کتاب در نمایشگاه بین المللی کتاب امسال حضور خواهد داشت.
پژوهشکده حوزه و دانشگاه

 

سید حسین مرتضوی کارشناس مسؤول انتشارات پژوهشکده حوزه و دانشگاه در گفت­وگو با خبرنگار رسا گفت: امسال برای پانزدهیمن سال متوالی با غرفه 18 مترمربع در داخل سالن انتشارات دانشجویی درنمایشگاه بین المللی کتاب تهران میزبان بازدیدکنندگان محترم هستیم.

 

کارشناس مسؤول انتشارات پژوهشکده حوزه و دانشگاه ابراز کرد: امسال 180 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران ارائه می دهیم که 40 عنوان کتاب چاپ اولی هستند، از جمله کتابهای تازه نشر می توان به جلد دوم دانشنامه نبوی، تحول نظام قضایی ایران در دوره پهلوی، مدیریت اسلامی، ارزیابی پارادامی توسعه جمهوری اسلامی ایران و اقتصاد رفاه با نگرش به منابع اسلامی نام برد،  همچنین تمام محصولات این انتشارت با تخفیف 20 % ارائه می­شود.

 

سید حسین مرتضوی اظهار کرد: بیشترین کتابهای انتشارات پژوهشکده حوزه و دانشگاه مخاطبان خاص هستند و بیشتر قشر دانشجو و کسانی که احتیاج به تحقیقات در زمینه علوم انسانی و اسلامی دارند، را دربرمی گیرد.

 

وی گفت: امسال در غرفه واحد مشاوره تحقیقی داریم و دانشجویی که برای پایان نامه­اش به غرفه پژوهشکده حوزه و دانشگاه مراجعه کند ما آنها راهنمایی می کنیم و شماره استاد مرتبط با گروه تحصیلی خودش را به وی می دهیم و اگر دانشجویان محترم کار تألیفی داشته باشند و بخواهند آنرا به چاپ برسانند آنها را راهنمایی می کنیم که با قسمت معاون پژوهشی ما همکاری کنند.

 

کارشناس مسؤول انتشارات پژوهشکده حوزه و دانشگاه ابراز کرد: نمایشگاه کتاب تهران چون داخل مصلی برگزار می شود و قسمت انتشارات دانشگاهی داخل چادرها برگزار می­شود مشکلاتی از قبیل گرد و خاک، بارندگی و ... در این چند سال وجود داشته است و امسال با سال گذشته هیچ فرقی نکرده است.

 

 وی در ادامه افزود: ایران اسلامی به نمایشگاه دائمی برای نمایشگاه کتاب نیاز دارد چون نمایشگاه کتاب بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است ولی متاسفانه به شکل عالی برگزار نمی شود و نیاز است که در حومه تهران و شهرهای نزدیک به تهران نمایشگاه بین المللی در شأن ملت بزرگ ایران ایجاد شود، چندین سالی است که بعضی از کشورهای خارجی بخاطر مکان آن در نمایشگاه کتاب شرکت نمی­کنند و حضور کشورهای دیگر کمتر به چشم می­خورد./998/ت302/ق

ارسال نظرات