۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۶۳۸۸۳
جریان انقلابی 14 فوریه بحرین:

آل‎سعود از تروریست‎های سوری به عنوان مجاهد یاد می‎کند

خبرگزاری رسا ـ جریان 14 فوریه بحرین در بیانیه ای اظهار داشت: عربستان سعودی درحالی از تکفیری‌ها در سوریه حمایت می‌کند که بحرین را به اشغال خود درآورده و در کشتار مردم این کشور سهیم است.
جنبش ياران انقلاب 14 فوريه بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش انقلابی 14 فوریه بحرین در بیانیه‌ای با انتقاد از اقدامات اخیر رژیم آل خلیفه در تجاوز به مردم انقلابی بحرین بر ادامه انقلاب و پافشاری برخواسته های ملت بحرین تاکید کرد.


انقلابیان بحرینی افزودند: تاریخ نشان داده است که ظالمان و دیکتاتورها با وجود ظلم به ملت‌ها، همواره مردم بیگناه را به آشوب و هرج و مرج متهم می‌کنند؛ آل خلیفه نیز به همین منوال و با گستاخی، انقلاب مردمی بحرین را به تروریستی بودن متهم می‌کند.


در این بیانیه آمده است: آل‌سعود که بحرین را به واسطه نیروهای سپر الجزیره به اشغال درآورده و در کشتار مردم انقلابی بحرین سهیم است با بی شرمی تمام، ترویست‌های تکفیری در سوریه را مجاهد و انقلابی معرفی می‌کند.

 

در این بیانیه بر لزوم سرنگونی رژیم آل خلیفه و محاکمه همه کسانی که دست‌شان به خون ملت بحرین آغشته گشته، تاکید شده است.


14 فوریه با انتقاد از بازداشت‌های اخیر از سوی نیروهای امنیتی بحرین، آن را در راستای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم دانست.

 

این جنبش، عدم اجازه آل خلیفه به ورود نماینده سازمان ملل برای تحقیق درباره شکنجه‌های صورت گرفته از سوی این رژیم را محکوم و آن را مصداقی بر جنایت‌های نیروهای آل خلیفه عنوان کرد./983/ب902/د

ارسال نظرات