۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۶۳۸۹۹
آثار عین صاد در نمایشگاه کتاب؛

انتشارات لیلة القدر با شاگردان مرحوم صفایی به نمایشگاه می آید

خبرگزاری رسا - انتشارت لیلة القدر با هفتاد عنوان کتاب از آثار مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی حائری به بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می آید.
ليله القدر

 

سید کاظم رضوی معاون مدیر انتشارات لیلة القدر در گفت­وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: از سال 80 تاکنون حضور متوالی در نمایشگاه بین المللی کتاب داشته ایم و امسال برای دوازدهمین دوره در نمایشگاه کتاب تهران حضور داریم.

 

وی گفت: غرفه انتشارات لیلة القدر داخل شبستان داخل راهرو 13 غرفه شماره یک به متراژ 12 مترمربع است.

 

معاون مدیر انتشارات لیلة القدر اظهار کرد: امسال با 70 عنوان کتاب در نمایشگاه حضور داریم که 10 عنوان برای اولین بار به انتشار رسیدند و این کتابها در موضوعات دینی هستند، از عناوین کتابها  می­توان به بهار رویش، روحانیت و حوزه، تا چشمه صاد، علی و استمرار انسان، انسان­داری، دین و نظام­سازی نام برد، کلیه محصولات این انتشارت در نمایشگاه کتاب تهران با 15% تخفیف ارایه می شود.

 

سید کاظم رضوی ابراز کرد: امسال همکاری نمایشگاه با این انتشارات خوب بوده ولی اطلاع ­رسانی نمایشگاه ضعیف بوده است و ما اواخر مهلت واگذاری غرفه ها ثبت نام کردیم و فضای کمی به ما داده­اند در حالی که سالهای گذشته قبل از عید اطلاع رسانی می کردند و متراژ غرفه ها را مشخص می کردند ولی امسال در ماه اردیبهشت اطلاع رسانی انجام شده است.

 

وی افزود: ما ناشر کتابهای مرحوم صفایی حائری (عین صاد) هستیم و اگر متراژ بیشتر در اختیار ما می گذاشتند می توانستیم از فرزند و شاگردان ایشان برای حضور در نمایشگاه دعوت کنیم تا در مورد اندیشه های ایشان به سؤالات پاسخ دهند چون سوالات در مورد ایشان در بین جوانان، دانشجویان و طلبه­ها زیاد است ولی با این حال ما در این غرفه  کوچک واحد مشاوره در مورد اندیشه استاد صفایی حایری را راه اندازی کردیم و از شاگردان ایشان در این غرفه دعوت می­کنیم که پاسخگوی جوانان، طلبه ها، دانشجویان و عموم مردم باشند./998/ت302/ق

ارسال نظرات