۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۱۶۴۸۸۱
با ارائه 250 عنوان کتاب؛

حضور پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران

خبرگزاری رسا - رئیس اداره نشر و مطبوعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از ارائه 250 عنوان کتاب درغرفه این انتشارات در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبرداد.
آرم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی، محمدباقر انصاری با بیان اینکه امسال نیز با تلاش همکارانمان ویترین مناسبی برای مشاهده آثار پژوهشگاه در نمایشگاه کتاب ایجاد خواهیم کرد، تصریح کرد: نشر پژوهشگاه با حضور حداکثری خود در بیست وششمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، فضایی در شان پژوهشگاه ایجاد خواهد کرد.

 

وی افزود: تلاش ما بر این است که تمام آثار پژوهشگاه را در نمایشگاه عرضه کنیم، اما محدودیت های نمایشگاه اجازه این کار را به ما نخواهد داد.

 

رئیس اداره نشر و مطبوعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ادامه داد: امسال 250 عنوان از آثار پژوهشگاه در نمایشگاه بین المللی تهران عرضه شده که 40 عنوان آن چاپ اول است.

 

وی با بیان اینکه حضور آثار ارزشمند پژوهشگاه همچون: شهید اول، شهید ثانی، علامه بلاقی، فرهنگ نامه اصول فقه، دانشنامه قرآنی نوجوانان و ... موجب استقبال بازدیدکنندگان از غرفه پژوهشگاه خواهد شد گفت: تلاش داریم با حضور شخصیت ها و پدیدآورندگان آثار در غرفه پژوهشگاه، حضور پر شکوه تر مخاطبان و برقراری تعامل دوجانبه با ایشان را فراهم سازیم.

 

انصاری خاطرنشان کرد: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای فرهیختگان، طلاب و دانشجویان است تا با بهره مندی از تخفیفات ویژه ناشران، منابع مورد نیاز و آثار مورد علاقه خود را با قیمت مناسبتری تهیه کنند.

 

غرفه نشر پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی در بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در راهروی 27غرفه 30 شبستان امام خمینی قرار دارد.

 

بیست وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 11 تا 21 اردیبهشت در مصلای امام خمینی رحمةالله‌علیه برگزار می شود و نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و همچنین موسسه بوستان کتاب، کتب چاپ شده در دفترتبلیغات اسلامی را در این نمایشگاه به علاقه مندان ومخاطبان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور عرضه می کنند./992/د102/ق

ارسال نظرات