۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۶۵۱۱۱

همایش «اسلام در میان خرافات و ابهام» در بلژیک برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دانشجویان مسلمان دانشگاه کاتولیکی «لوون لا نوو» فردا، دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه، همایشی با عنوان «اسلام در میان خرافات و ابهام» در بلژیک برگزار می‌کنند.
اسلام

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دانشجویان مسلمان دانشگاه کاتولیکی «لوون لا نوو» همایشی با عنوان «اسلام در میان خرافات و ابهام» در محل این دانشگاه برگزار می‌کنند.

 

این همایش قصد دارد، به مطالعه اسلام در بلژیک بپردازد و افکار خرافی و نادرست موجود در زمینه این دین مبین را که در این کشور رایج شده، شناسایی و با آن مبارزه کند.

 

دانشجویان برگزارکننده این همایش درصدد هستند تصاویری را که به صورت مغرضانه و هدفمند و تنها از طریق رسانه‌ها و سیاسیون برای معرفی مسلمانان در بلژیک منعکس می‌شود و موجب شده تصور غیر واقعی از اسلام در اذهان ایجاد شود، از میان بردارند و اسلام را آن طور که هست به همگان معرفی نمایند.

 

تاریخ ورود اسلام در بلژیک و چالش‌های پیش‌ روی جوانان در اجرای فرائض دینی در این کشور از موضوعاتی هستند که با حضور کارشناسان مختلف دانشگاهی در این همایش به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

 

همچنین قرار است، یک جوان تازه‌مسلمان شده نیز تجربیات و درک خود را از اسلام با سخنرانی در این همایش با دیگران به اشتراک بگذارد.

 

گفتنی است این همایش فردا دوشنبه از ساعت 30: 19 به وقت محلی برگزار خواهد شد./982/ب101/د

ارسال نظرات