۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۶۵۲۵۵
خطیب جمعه بیروت:

باج اتحادیه عرب عامل افزایش تجاوزهای رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه بیروت، باجهای بزرگ اتحادیه عرب به رژیم صهیونیستی را در بالا گرفتن میزان تجاوزهای این رژیم به سوریه تاثیرگزار دانست.
سيد علي فضل الله

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی فضل الله خطیب جمعه بیروت با محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه خاطر نشان کرد که این رژیم محاسبات برخی کشورهای عربی را که به تعامل با اسراییل خوش بین بودند نقش بر آب کرد.


وی ادامه داد: تجاوزهای مداوم رژیم صهیونیستی به سوریه بیانگر تلاش شبانه روزی این رژیم برای ضربه زدن به سوریه و کاهش تاثیرگزاری این کشور مسلمان در منطقه است.


حجت الاسلام فضل الله با اشاره به اظهارت چند روز پیش یکی از مسؤولان اسراییلی که به صراحت به تلاش اسراییل برای تضعیف سوریه اشاره کرده بود، گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال کاهش نقش استراتژیک سوریه در منطقه است.


این عالم لبنانی بالا گرفتن تجاوزهای رژیم صهیونیستی را با باج های بزرگ اتحادیه عرب به این رژیم مرتبط دانست و نسبت به آن هشدار داد.


وی همچنین از وضعیت کنونی کشورهای مسلمان و غوطه ور شدن در اختلافات داخلی و بی توجهی به خطر بزرگ رژیم صهیونیستی برای همه مسلمانان ابراز تاسف کرد و خواستار هوشیاری کشورهای اسلامی شد.


حجت الاسلام فضل الله تاکید کرد: همه طرف‌های درگیر در سوریه باید هرچه زودتر اختلافات موجود را از راه‌های مسالمت آمیز حل کنند و در برابر دشمنان محکم بایستند./983/ب902/د

ارسال نظرات