۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۶۵۷۹۱

ارایه 50 عنوان کتاب جدید در غرفه بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس

خبرگزاری رسا - 50 عنوان کتاب جدید در غرفه بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ارایه می‌شود.
رحيم ميرزا زاده مدير توسعه کتابخواني بنياد حفظ آثار و ارزشهاي دفاع مقدس

 

رحیم میرزا زاده مدیر توسعه کتابخوانی بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بیان کرد: امسال با حدود 50 عنوان کتاب در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت کردیم که 29 عنوان چاپ نمایندگی هیا بنیاد در شهرستان بوده است و 18 عنوان هم در مرکز بنیاد تهران در سالهای 91-92 به چاپ رسیده است.

 

مدیر توسعه کتابخوانی بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس گفت: کتاب راز نگین سرخ برای یازدهمین بار به چاپ رسیده است و از پرفروش‌ترین کتابهای بنیاد است، همچنین لبخند به معبر آسمان، روایتی از شهید دین شعاری که فرمانده گردان لشگر 27 محمد رسول الله صلی الله علیه و آله بود، در نمایشگاه پرفروش شد.

  

رحیم میرزا زاده ابراز کرد: موضوع کتابهای بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در قالب داستان، رمان، خاطره، شعر و پژوهش در مورد دفاع مقدس است، که پس از کارشناسی به چاپ رسیده است.

 

وی افزود: امسال غرفه بنیاد به متراژ 18 مترمربع نبش راهرو 27 هستیم و تمام محصولات خود را با 20 الی 30 درصد تخفیف ارایه می دهیم.

 

مدیر توسعه کتابخوانی بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس اظهار کرد: مشکلاتی در داخل شبستان نمایشگاه وجود دارد این است که در داخل مصلی جای استراحت نداریم بازدیدکنندگان وقتی 10 -11 راهرو می آیند خسته می شوند و دیگر به غرفه‌هایی که در راهروهای آخر وجود دارد مراجعه نمی‌کنند، اگر تدبیری اندیشه شود و این مشکل حل شود بسیار خوب است.

 

رحیم میرزا زاده افزود: اشخاصی هستند که کتابهای ما را دنبال می‌کنند مخصوصا کتابهایی که در حوزه پژوهش داشتیم و این کتابها از طریق سایت و بروشور در شهرستانها، تهران و دانشگاه ها تبلیغ شده و محصولات خود را به دانشگاه‌ها می‌فرستیم، بنابراین به غرفه مراجعه می کنند و این کتابها را در اختیارشان می گذاریم البته نسبت به سالهای گذشته استقبال کمتر شده است.

 

مدیر توسعه کتابخوانی بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس بیان کرد: امسال همکاری نمایشگاه با بنیاد حفظ ارزشهای آثار دفاع مقدس خوب بوده است و مشکل خاصی پیش نیامده است.

 

رحیم میرزا زاده در پایان گفت: من در پایان یک در خواستی از مسؤولین نمایشگاه کتاب داشتم، بنیاد حفظ ارزشهای دفاع مقدس و انتشارات سریر وابسته به هم هستند، اگر بشود محیطی بزرگتر برای هر دو غرفه ارایه بدهند که کتابهای بنیاد و انتشارات سریر یکجا عرضه شود، بسیار مناسب است./998/پ202/ق

ارسال نظرات