۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۵
کد خبر: ۱۶۶۵۷۵

مسلمانان ھند در اعتراض به نبش قبر صحابی پیامبر تظاهرات کردند

خبرگزاری رسا ـ مسلمانان ھندوستان در اعتراض به نبش قبر حجر بن عدی و به آتش کشیدن بارگاه جعفر طیار تظاهرات کردند و خواستار ایستادگی علمای جهان اسلام در برابر اقدامات اسلامی نمای وهابیت شدند.
تظاھرات مسلمانان ھںد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شیعیان منطقه شمال ھند در اعتراض به نبش قبر حجر بن عدی از صحابه پیامبر اکرم(ص) در سوریه و آتش زدن بارگاہ جعفر طیار در اردن به دست گروھک تروریستی وھابی تظاھرات کردند.


تظاھرکنندگان خشمگین با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر وھابی تروریسیت» پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را نیز آتش زدند.


حجت الاسلام ابن حیدر امام جمعه بارہ بنکی ھند در جمع تظاھرکنندگان با اشارہ به این که مزدوران استکبار جھانی، ارزشھای اسلامی را به بازی گرفته اند، تاکید کرد: کشتار مردم بیگناہ سوریه و بی احترامی به صحابی بزرگ پیامبر اسلام(ص) با ھدف ایجاد تنش بین ملتھای مسلمان صورت گرفته است.


وی افزود: تاریخ نشان می دھد که وھابیت همواره به بھانه مقابله با شرک در خدمت مشرکان و علیه ملت مسلمان جھان بودہ است.


این روحانی ھندی نبش قبر حجر بن عدی و آتش زدن به بارگاہ جعفری طیار را به شدت محکوم کرد و گفت: بزرگان اسلام ھموارہ مورد احترام ملت ھای جھان است.


حجت الاسلام ابن حیدر تأکید کرد: نبش قبر حجر بن عدی خلاف آموزه های اسلامی و فقه مذاهب اربعه است. علمای جهان اسلام باید در برابر اقدامات اسلام نمای وهابیت بایستند./988/ب902/د

ارسال نظرات