۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۱۶۷۳۴۹

کارگاه تدبر بانوان مسلمان اروپا با موضوع مبارزه با تبعیض برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ انجمن زنان مسلمان اروپا(EFOMW) سومین کارگاه تدبر را با موضوع «چگونه با تبعیض و محرومیت مبارزه کنیم؟» در بروکسل برگزار کرد.
حجاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سومین کارگاه تدبر انجمن زنان مسلمان اروپا(EFOMW) دیروز با موضوع «چگونه با تبعیض و محرومیت مبارزه کنیم؟» در بروکسل برگزار شد.

 

انجمن زنان مسلمان اروپا در سال 2013 که به سال شهروندان اروپایی نامیده شده است، با برگزاری یک سلسله کارگاه با موضوع‌های «شهروندی و استفاده از نظرات و تجربیات شهروندان اروپایی» و «سازمان‌های شهروندی در اروپا» در نظر دارد، هرچه بیشتر مردم را به عرصه جامعه بکشاند و با جلب مشارکت فعالانه شهروندان اروپا و به ویژه مسلمانان مشکلات آنان را از میان بردارد.

 

رفع تبعیض علیه زنان مسلمان و روش مقابله با محرومیت‌هایی که یک بانوی مسلمان تنها به خاطر اسلام با آن مواجه می‌شود، موضوعی بود که این بار در کارگاه تدبر انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

این کارگاه، ساعت 18 تا 30: 20 روز گذشته در محل نشست‌های اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد در بروکسل با حضور تعدادی از شخصیت‌های حقوقی و مدیر اجرایی دادگاه عفو بین‌الملل برگزار شد./982/ب101/د

ارسال نظرات