۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۶۷۴۰۷
امام جمعه قطیف عربستان؛

جامعه اسلامی با سکوت در برابر فرهنگ تکفیری به گمراهی کشیده می‎شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قطیف اظهار داشت: سکوت در برابر فرهنگ تکفیری جامعه اسلامی را به گمراهی می‎کشد.
حجت الاسلام شيخ صفار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسن صفار، امام جمعه قطیف عربستان روز گذشته در مسجد امام رضا(ع) با اشاره به جنایت‎ وحشیانه تروریستها در کشورهای اسلامی گفت: فرهنگ افراط گری و تکفیری در محافل اسلامی که سبب خون ریختن هزاران نفر بی گناه می‎شود وجهه اسلام را خدشه دار میکند.

 

وی مسلمانان شیعه و سنی را به وحدت و عدم وقوع در دام فتنه‎های‌دینی دشمنان فراخواند و اظهار داشت: کسانی که مدعی دشمنی با جنایت‎های وحشیانه تروریسم هستند امّا از فرهنگ افراط‎گری وتکفیری آنها چشم پوشی کنند، خود و ملتها را فریب می دهند.

 

حجت الاسلام صفار با بیان اینکه جامعه اسلامی با سکوت در برابر فرهنگ تکفیری جامعه اسلامی به گمراهی کشیده می شود، تصریح کرد: شک کردن به ادیان و اعتقادات دینی ملت‎ها زمینه نزاع‎های فرقه‎ای وخشونت‎های تروریستی را مهیا می‎سازد.

 

وی خاطر نشان کرد: گروه‎های دینی افراطی مسؤول ریختن خون ده‎ها هزار بی‎گناه در کشورهای الجزایر، افغانستان، سومال، عراق، سوریه، مصر، لیبی و تونس هستند.

 

امام جمعه قطیف عربستان با اشاره به درگیری‎های منطقه و نفوذ دستگا‎های اطلاعاتی وجاسوسی غرب در کشورهای اسلامی گفت: گروهک‎های تروریستی با حمایت دستگاه های جاسوسی غرب و رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای ایجاد نزاع فرقه ای در کشورهای اسلامی هستند.

 

وی در پایان سخنانش با تأکید بر اینکه گروهک‎های تکفیری که مدعی اسلام هستند هیچ موضع گیری در قبال اشغال سرزمین‎های فلسطینی ندارند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از جنایت‎های وحشیانه تروریست‎ها در امان است./9456/ب902/د

ارسال نظرات