۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۱۶۷۷۱۳

همایش بین‌المللی بازسازی قدس شریف در باکو برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش بین‌المللی بازسازی قدس شریف، 21 خردادماه با حضور سازمان‌های خیریه و افراد نیکوکار در جمهوری آذربایجان برگزار می‌شود.
قدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا، المان عبدالله یف، سخنگوی وزارت امور خارجه آذربایجان از برگزاری همایش بین المللی بازسازی قدس شریف در 21 خرداد در باکو خبر داد و اعلام کرد که این اجلاس بین‌المللی در راستای تحقق مصوبات سازمان همکاری اسلامی در مورد قدس شریف برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: وزیر خارجه آذربایجان طی ماه آوریل در سفری به سرزمین‌های اشغالی با «سلام فیاض»، نخست‌وزیر سابق تشکیلات خودگردان فلسطین، دیدار و درباره برگزاری همایشی به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مالی و بازسازی قدس شریف صحبت کرده بود.

 

سخنگوی وزارت امور خارجه آذربایجان در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر حمایت کشورش از فلسطین، عنوان کرد: دولت آذربایجان همواره پشتیبان فلسطین است و در مورد درخواست فلسطین برای عضویت در یونسکو به‌طور کامل از این کشور حمایت کرد. همچنین باکو درخواست فلسطین برای افتتاح سفارت را نیز پذیرفت.

 

به گفته این مقام آذربایجانی، طی همایش خردادماه، نهادهای اسلامی و بین‌المللی و سازمان‌های خیریه برای کمک به بازسازی قدس شریف کمک مالی اعطا خواهند کرد./982/ب101/د

ارسال نظرات