۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۱۶۸۰۵۲

مسلمانان آمریکا به یاری طوفان‎زدگان این کشور شتافتند

خبرگزاری رسا ـ مسلمانان آمریکا با تشکیل تیم‎های امداد و جستجو به مردم طوفان‎زده ایالت اوکلاهما کمک می‎کنند.
طوفان زدگان ايالت اوکلاهماي آمريکا

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری "On Islam"، سازمان های امدادرسانی مسلمانان، تیمهای ویژه ای برای کمک به طوفان زدگان ایالت اوکلاهمای آمریکا تشکیل داده اند.


تیم امدادرسانی اسلامی آمریکا در حال حاضر در نقاط طوفان زده حضور داشته و در حال ارائه کمک به مصیبت دیدگان طوفان مهیبی هستند که ایالت اوکلاهما را در هم نوردید.


این سازمان اسلامی، همکاری نزدیکی با سازمان صلیب سرخ آمریکا و مقامات محلی دارد و تلاش می کند که کمک های بشردوستانه را در کمترین زمان ممکن به دست طوفان زدگان برساند.


در همین حال، اعلام شده است که سازمان اسلامی امدادرسانی آمریکای شمالی نیز تیم های امدادرسانی خود را فعال کرده و قصد دارد بلافاصله آنها را در منطقه مستقر کند.


نعیم بایگ، مدیر این سازمان گفت: ما از این که بسیاری از مردم و از جمله تعداد زیادی کودک به علت طوفان جان خود را از دست داده اند بسیار متاسفیم و برای خانواده هایی که عزیزان خود را امروز در اوکلاهما از دست دادند دعا می کنیم.


شورای روابط آمریکایی – اسلامی نیز که بزرگترین سازمان حقوق بشری اسلامی در آمریکا است از تمامی مسلمانان و مردم آمریکا با هر دین و آیینی خواست که برای جان باختگان دعا کنند.


جامعه اسلامی آمریکای شمالی نیز از تمامی مردم آمریکا خواست که کمک های خود را برای طوفان زدگان ارسال کرده و با گروه های امداد و نجات همکاری کنند.


محمد مجید، رییس جامعه اسلامی آمریکایی شمالی گفت: ما با خانواده های قربانیان احساس همدردی می کنیم، به خصوص با آنهایی که کودکان خردسال خود را در این بلای طبیعی از دست داده اند./990/ب902/د

 

ارسال نظرات