۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۱۶۸۱۴۶

میلاد امام علی و آثار علوی بوستان کتاب

خبرگزاری رسا - مؤسسه بوستان کتاب تاکنون در موضوع حضرت علی علیه السلام، شصت عنوان کتاب منتشر کرده است.
بوستان کتاب


خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه بوستان کتاب، موسسه بوستان کتاب تاکنون در موضوع حضرت علی علیه السلام، شصت عنوان کتاب، به قلم نویسندگان فرهیخته و اساتید حوزه و دانشگاه، برای مخاطبان عمومی، تخصصی و کودک و نوجوان چاپ و منتشر کرده است.


کارشناس بازاریابی ارتباط با مراکز علمی بوستان کتاب، در آستانه سالروز ولادت امیر مومنان، علی بن ابی طالب علیه السلام و روز مرد، ضمن تبریک این روز به همه ی شیعیان؛ به ویژه مردان این مرز و بوم، ضمن اعلام این خبر گفت: تعداد کتاب هایی که موسسه بوستان کتاب در خصوص زندگی و جلوه های رفتاری نخستین امام شیعیان تا کنون چاپ و منتشر کرده، شصت عنوان است که این آثار، به قلم زیبای نویسندگان فرهیخته و اساتید حوزه و دانشگاه نگاشته شده است.

مهدی محدثی درباره ی مخاطبین این آثار گفت:  این شصت عنوان کتاب، مخاطبانی خاص و عام دارد؛ بدین معنا که هم اقشار تحصیل کرده ی حوزوی و دانشگاهی و هم عموم خوانندگان؛ اعم از زن و مرد و همچنین گروه سنی کودک و نوجوان می‌توانند از این آثار استفاده کنند و با شخصیت بی نظیر و آسمانی مولای متقیان و امیر مومنان، علی بن ابی طالب علیه السلام آشنا شده، از جلوه های رفتاری ایشان الگوهای مناسبی برای زندگی اخذ کنند؛ هر چند که:
کتاب فضل تو را آب بحر کافی نیست که تر کند سرِ انگشت و صفحه بشمارد.


محدثی در ادامه افزود:  اسامی برخی از این کتاب ها و نویسندگان این آثار عبارت است از :
اصحاب امام علی(ع )- 2 جلدی؛ تالیف حجه الاسلام سید اصغر ناظم زاده قمی/ امام علی، صدای عدالت انسانی؛ تالیف جرج جرداق و ترجمه سید هادی خسرو شاهی/ امام علی و همگرایی اسلامی؛ تالیف دکتر احمد پور/ دوستی در کلام امیر مومنان؛ تالیف جعفر شیخ الاسلامی/ خاطرات امیر مومنان؛ تالیف شعبان خان صنمی/ علی، ابر مرد تاریخ؛ تالیف محمدتقی رهبر/ علی علیه السلام، آیینه عرفان؛ تالیف سید اصغر ناظم زاده قمی/ پرتوی از فضایل علی(ع ) در قرآن؛ تالیف سید ابوالحسن مطلبی و ده ها اثر ارزنده ی دیگر ...  .


سیزدهم رجب، مصادف با 3 خرداد، سالروز میلاد حضرت علی علیه السلام و روز مرد است و علاقه
مندان به مطالعه میتوانند برای آشنایی با شخصیت بی نظیر این مرد بی نظیر تاریخ، کتاب های یاد شده را مطالعه کنند و از سبک زندگی اش درس ها فرا بگیرند. /998/د102/ق

ارسال نظرات