۰۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۶۸۱۹۳

روز همبستگی با بیت‎المقدس در فرانسه برگزار می‎شود

خبرگزاری رسا ـ جمعیت حمایت از بیت‎المقدس از همگان دعوت کرد که در روز همبستگی با مسجد بیت المقدس که یکشنبه هفته آینده در شهر لیون فرانسه برگزار می‎شود، شرکت کنند.
بيت المقدس

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری "اسلام اند اینفو"، جمعیت حمایت از بیت المقدس اعلام کرد که یکشنبه هفته آینده مصادف با بیست و ششم ماه می میلادی روز همبستگی با مسجد بیت المقدس در شهر لیون فرانسه برگزار می شود.

 

قرار است در این مراسم شیخ عکرمه صبری، مفتی سابق بیت المقدس و عطاءالله حنا، اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس بیت المقدس که از فلسطین در این مراسم حضور خواهند یافت برای حضار سخنرانی کنند.

 

جمعیت حمایت از بیت المقدس همچنین اعلام کرد که ژیل دورس، وکیل و نویسنده متخصص در امور فلسطین و هانی رمضان، مدیر مرکز اسلامی ژنو از جمله کارشناسانی خواهند بود که به سوالات حاضران در مورد فلسطین به صورت اختصاصی پاسخ خواهند گفت.

 

سخنرانی طاهر العبادی، رییس سابق اتحادیه دانشجویان فلسطینی با موضوع شکل گیری فلسطین، نمایشگاه عکس، فروش محصولات فلسطینی، نمایش فیلم های مستند و پخش شعارهای فلسطینی از دیگر برنامه های روز همبستگی با بیت المقدس خواهند بود که از ساعت 11 صبح تا 9 شب در خیابان ویویانی شهر لیون فرانسه برگزار خواهد شد./990/ب902/د

ارسال نظرات