۰۴ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۱۶۸۳۰۸

مسلمانان لندن قتل نظامی انگلیسی از سوی تروریست‎ها را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ نمازگزاران جمعه مسجد وولویچ لندن از قتل نظامی انگلیسی از سوی دو مهاجر نیجریه‎ای به شدت ابراز تأسف کرده و اظهار داشتند که مسلمانان از این جنایت‎ها بیزار هستند.
قتل لندن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نماز جمعه این هفته مسجد وولویچ در لندن تحت تاثر جنایت علیه نظامی انگلیسی در این خیابان قرار گرفت و نمازگزاران به شدت این جنایت را محکوم کردند.

 

امام سوالح، امام جماعت این مسجد، گفت: ما مالیات می پردازیم و مانند دیگر مردم در جامعه کار می کنیم؛ بنابراین ما به شدت این جنایت را محکوم می کنیم. این اقدام نباید به هیچ وجه با اسلام در ارتباط قرار بگیرد.

 

اسد اگه از کارکنان مرکز اسلامی گرینویچ نیز اظهار داشت: ما این به اصطلاح مسلمانان را نمی شناسیم، آنها جزء گروه ما نیستند و ما اقدام آنها را به شدت محکوم می کنیم.

 

اسومیالا ابراهیم یکی دیگر از نمازگزاران مسجد وولویچ گفت: من مانند دیگران از این اقدام تکان دهنده متعجب شدم. من او را قبلا در مسجد محلی لویشام دیده بودم. این اقدام خیلی تکان دهنده بود.

 

گفتنی است چهارشنبه این هفته دو مهاجر اهل نیجریه در تلافی« قتل مسلمانان به دست نظامیان انگلیسی» یک نظامی این کشور را در خیابان وولویچ در جنوب لندن با کارد و ساطور به طرز فجیعی به قتل رساندند./980/ب101/د

ارسال نظرات